Powered by Blogger.
ISTIQOMAH

SILA EMAIL KE GUA JIKA INGIN BERKONSI PENDAPAT ATAU APA SAHAJA

BUNTATJ@GMAIL.COM

BLOGER-BLOGER YANG NAK LINK KE BLOG NI AMAT DIALU-ALUKAN DAN GUA MOHON LINKKAN BLOG INI KE BLOG TUAN2 DAN PUAN2, SILA MAKLUMKAN GUA MELALUI EMAIL ATAU DI RUANG KOMEN

Wasiat Saidina Ali...

1. Dosa yang paling besar ialah takut.
2. Bahaya yang paling besar ialah putus asa.
3. Berani yang paling besar ialah sabar.
4. Hadiah yang paling Besar ialah kesempatan.
5. Modal yang paling besar ialah "PERCAYA PADA DIRI SENDIRI"

Firman Allah:


وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا ٱسۡتَطَعۡتُم مِّن قُوَّةٍ۬

Dan sediakanlah untuk menentang mereka (musuh yang zalim) dengan apa-apa jenis kekuatan yang mampu kamu sediakan (al-Anfal: 60)


Followers

Saturday, September 10

Rekod dunia Mat Sabu

Bro Mat Sabu kali ini telah berjaya melakukan rekod dunia tanpa perlu bersusah payah melakukan apa2. rekod dunia ii sentiasa diperbaharui setiap hari. kejayaan beliau ini, adalah hasil kerja keras utusa malaysia yang menabur fitnah menyatakan Bro Mat sabu menyokong komunis dan memburukan angota polis, hasil fitnah utusan ii telah disambung pula oleh media pencacai, seterusya memberikan publisiti kepada Mat sabu.Rekod dunia ini adalah laporan polis terbanyak yag diterima oleh seseorang untuk satu isu, tahniah gua ucapkan kepada Mat sabu, dan tahniah juga kepada kebodohan pencacai kerana memberikan publisiti kepada Mat sabu.

Lusa pula sejarah akan tercatit bahawa pihak uutusan akan disaman kerana melakukan fitnah sekian kalinya, dan seperti biasa kekebalan pihak utusan akan terserlah sekali lagi, dan akan ada pihak pencacai yang akan mempertahan kan utusan termasuk mengadakan demo seperti sebelumnya, dikalangan pencacai in ada juga yang bijak bila mengambil upah untuk berdemo tetapi selebihnya bertindak bodoh kerana dengan suka rela diperbodohkan untuk berdemo.sedangkan perutukan demo itu sentiasa ada.

Rekod dunia ini pada gua akan lebih hangat jika aduan dibuat keatas utusan kerana menimbulakan keadan tidak tenteram dalam negara hasil berita fitnah yang dikeluarkan. dan gua mencadangkan supaya laporan polis besar-besarn dibuat terhadap utusan terhadap kegemparan yang dicetuskan.

Seperti gua, gua pasti rakan2 bloger lain pun tidak sabar menungu hari isnin kenapa:

Timbalan Presiden PAS, Mohamad Sabu (gambar), akan memfailkan saman ke atas akhbar Utusan Malaysia ini berhubung satu berita berkenaan ceramahnya yang menyentuh tragedi Bukit Kepong bulan lalu. Tempoh 24 jam yang diberikan kepada akhbar milik Umno itu agar memohon maaf berakhir semalam.
“Masanya dah tiba saya saman Utusan Malaysia sampai bankrap sesuai dengan fitnah yang sengaja diatur untuk menjatuhkan maruah saya sekali gus bertujuan melumpuhkan pengaruh PAS bagi memastikan Barisan Nasional (BN) terus kekal,” jelas Mohamad di Bukit Mertajam malam tadi.

Apa yang dilakukan utusan ini sebenarnya memberi rahmat kepada Mat sabu, kerana ditawarkan biasiswa untuk melanjutkan pelajaran oleh gerakan dan jika beliau menang saman ini beliau akan menjadi jutawan segera.

Kah kah kah, Bro Mat Sabu kalau da kaya jangan lupa ulur2 sikit kat pencacai2 atas usaha bodoh mereka tu. kah kah kah

2 comments:

Anjang,  September 11, 2011 at 9:37 AM  

Memang bodoh piang... Dahla bodoh.. esok mati masuk neraka lak... Bukan aku kata.. dalam Al-Quran dah nyatakan orang yang membuat fitnah dan kejahatan akan disiksa dalam kubur dan neraka tempatnya.

My Blog List

About This Blog

Blog Archive

My Blog List

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP