Powered by Blogger.

SILA EMAIL KE GUA JIKA INGIN BERKONSI PENDAPAT ATAU APA SAHAJA

BUNTATJ@GMAIL.COM

BLOGER-BLOGER YANG NAK LINK KE BLOG NI AMAT DIALU-ALUKAN DAN GUA MOHON LINKKAN BLOG INI KE BLOG TUAN2 DAN PUAN2, SILA MAKLUMKAN GUA MELALUI EMAIL ATAU DI RUANG KOMEN

Wasiat Saidina Ali...

1. Dosa yang paling besar ialah takut.
2. Bahaya yang paling besar ialah putus asa.
3. Berani yang paling besar ialah sabar.
4. Hadiah yang paling Besar ialah kesempatan.
5. Modal yang paling besar ialah "PERCAYA PADA DIRI SENDIRI"

Firman Allah:


وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا ٱسۡتَطَعۡتُم مِّن قُوَّةٍ۬

Dan sediakanlah untuk menentang mereka (musuh yang zalim) dengan apa-apa jenis kekuatan yang mampu kamu sediakan (al-Anfal: 60)


pm 1malaysia

Followers

Saturday, October 8

biar la rahsia!!!!

Hari ini akan bermula acara membodek bagi penjilat2 najis umno, penjilat aula utusan berada diranking pertama, tv3 al musyrikin kedua, rtm salasa, penjilat lain takde ranking berebut2 akan memberikan komen dengan harapan akan diperkenankan oleh flom untuk di sembahkan kepada memanda bendahara, dan mengharap terpilih menjadi calon untuk merasa imbuhan elaun baru hasil jerit perih, air mata, keringat dan darah rakyat.kalau orang putih panggil penghisap darah ni vempire kalau orang melayu langsuir kot kalau salah betulkan. Vempire yang menyedut hasil keringat dan darah rakyat ni sedang berkira2 mana lubang nak sakau, kebocoran mana boleh tadah.

Kaki2 rasuah juga mula berkira mana nak sakau atau rembat duit tebatan banjir, duit koridor wilayah, duit tekun, duit lainnya.

Tapi gua agak hairan kenapa pulak duit permata pintar tak disebut atau tiada dalam budget kali ni, mahu mengamuk flom, abg ajib malam tadi kena tido luar agaknya, kesian jugak kat flom kalau tak dapat duit tu,macam mana nak teruskan pogram elit ni, takan nak pecahkan tabung yang dari kecil da mula simpan tu, sebelum ni da sekali pecah tabung beli cincin takan nak pecah lagi, tabung gajah da la tinggal satu je ni.

Apa sebenarnya ye muslihat elaun yb2 ni dinaikkan, ada apa2 ke, atau macam tajuk lagu siti biar la rahsia! dalam budjet semalam betul2 diwar2kan harga barangan asas, minyak gula tepung diberi subsidi, gua pada mulanya ingat subsidi naik jadi harga barang turun, gua cakap ini sudah bagus, rupanya gua salah faham, malam tadi gua g ngeteh dengan pekerja gua. tengah ngeteh datang member ni bisnes kedai runcit, gua pun tanya harga gula, minyak, beras, tepung la rupanya yang disebut dalam budget tu bukan turun harga tapi kekalkan harga je. hampeh!!!!!

Read more...

kaki ampu da mula da..

Ahli Parlimen Bayan Baru, Datuk Seri Zahrain Mohamed Hashim menyambut baik pengumuman Bajet 2012 yang dibentangkan Perdana Menteri kerana mengambil kira kepentingan seluruh rakyat Malaysia.
"Setiap golongan bukan saja nelayan, guru dan pemandu teksi menerima habuan tetapi Ahli Parlimen. Bajet yang dibentangkan itu jika kita lihat lebih banyak memberi daripada mengambil," katanya ketika ditemui pemberita di sini.

Nak termuntah gua dengar bangsat ni, bercakap, mamat yang terkenal setelah mengkhianati amanah rakyat begitu beria2 nak membodek, mengampu dan mejilat najis tuannya. Dengan muka takmalu berkata menyambut baik gula2 yang dilemparkan tuannya.Kaki ampu yang da hilang maruah ni agaknya mengharap tuannya akan menyelamatkan tempatnya sebagai calon pilihanraya nanti,mana tau dapat merasa elaun baru. duit lama da habis agaknya.

Yang paling gua tak tahan nak bagi khaaakkk tuuuiiii kat dia ni bila dia kata lebih banyak memberi dari mengambil, apa punya bangang statment, kalau tak ambil duit rakyat mana dapat belanja la ngok, bermakna ambil duit rakyat lebih banyak dari beri kepada rakyat, yang gua boleh pasti, beri kepada rakyat sikit je banyak yang kena sakau dulu sebelum turun kepada rakyat.

Kalau nak membodek pun agak2 la beb, lu ingat rakyat sekarang ni macam 10 tahun dulu ke makan je apa yang diberikan, dapat tulang pun jadi la, daging semua disapu cukong2 sial. Lu salah besar la beb bila lu cuba memperlekehkan kepintaran rakyat sekarang.






Read more...

My Blog List

About This Blog

Blog Archive

My Blog List

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP