Powered by Blogger.

SILA EMAIL KE GUA JIKA INGIN BERKONSI PENDAPAT ATAU APA SAHAJA

BUNTATJ@GMAIL.COM

BLOGER-BLOGER YANG NAK LINK KE BLOG NI AMAT DIALU-ALUKAN DAN GUA MOHON LINKKAN BLOG INI KE BLOG TUAN2 DAN PUAN2, SILA MAKLUMKAN GUA MELALUI EMAIL ATAU DI RUANG KOMEN

Wasiat Saidina Ali...

1. Dosa yang paling besar ialah takut.
2. Bahaya yang paling besar ialah putus asa.
3. Berani yang paling besar ialah sabar.
4. Hadiah yang paling Besar ialah kesempatan.
5. Modal yang paling besar ialah "PERCAYA PADA DIRI SENDIRI"

Firman Allah:


وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا ٱسۡتَطَعۡتُم مِّن قُوَّةٍ۬

Dan sediakanlah untuk menentang mereka (musuh yang zalim) dengan apa-apa jenis kekuatan yang mampu kamu sediakan (al-Anfal: 60)


pm 1malaysia

Followers

Sunday, December 4

Najib mengeram, Pakatan berkokok



"Kita (Barisan Nasional) tidak pernah kecewakan rakyat, bohongi rakyat, yang jadi masalah ialah puak sana (pembangkang). Dia ini bukannya kuat sangat tetapi dia pandai berkokok, dia berkokok kuat, macam ayam, tetapi telurnya satu sahaja, kadang-kadang tidak bertelur pun macam ayam jantan.

Tak pernah tipu rakyat ye jib, kah kah kah, berterabur kencing lu jib, hancing satu malaysia. kalau lu tak kencing apa cerita lembu 1Malaysia, kapal selam 1Malaysia, ISA 1Malaysia, poco-poco 1Malaysia, liwat 1Malaysia.

                                        siap ko kalau ko buat lagi aku sunat dengan pedang ni


Akhir nya najib mengaku pakatan ayam jantan sebab yang berkokok ayam bukan betina. umno pula ayam betina diketuai oleh betina juga
                                                         Pakatan rakyat

                                                                    UMNO

Read more...

Maha firaun atau Kojek mana kaki kencing

Seorang sahabat telah beri email kepada gua berkenaan Si Tua yang masih diberi kesempatan untuk bernafas ni, Kutu kaki kencing ni, kalau bercakap bukan main lagi, belit sana belit sini. Gua rasa terhina masa dia menjadi pemimpin begitu banyak permainan kotor yang dimainkan Si Tua ni, kini legasi beliau disambung oleh anak didik beliau yang dikatakan terbaik diantara pemimpin umno.

Dalam video ni gua melihat dua ekor kutu kaki kencing yang selalu membelit bila bercakap, biasanya 2 ekor kutu ni, mempunyai dua skrip sama semasa mengencing tapi dalam video ni nampak sangat terdapat perbezaan kenyataan sekor mengatakan kena pecat seekor lagi kata meletakkan jawatan, jadi mana satu yang betul ni, dan mana satu kaki kencing sebenarnya.

Pada gua la dua2 kutu ni tak boleh pakai sebab kedua2nya memang terkenal kaki kencing. siapa yang tak kenal mamat yang digelar mahfiraun ni, manusia yang penuh dendam kesumat, yang telah menghancurkan ramai orang bermula dengan Tengku Abdul Rahman, mungkin anak muda tak tahu apa yang kutu ni buat cuba tanya orang2 lama mesti diorang tahu. Kemudian menghancurkan Tun Hussin Onn kalau siapa ingat macam mana liciknya kutu ni membuatkan Tun Hussin onn tersungkur sebelum masanya, Kemudianya Tun Musa Hitam yang jadi kambing Hitam peristewa mamali, Tengku Rezali atau ku li,macam mana Ku li juga tersungkur dengan perancangan gila kutu ni. Terbaru Anwar dengan liciknya dimainkan macam2 isu untuk meyingkir Anwar. Pak lah pula merupakan mangsa beliau yang paling terkini.

Kalau dilihat dari mula beliau jadi ahli politik, habis semua Perdana Menteri Malaysia kena Khianat dek perancangan kutu ni, dan tidak mustahil Najib akan jadi mangsa kutu ni sebab pada gua Najib bukan lawan kutu ni, kalau dia mahu anytime je najib akan bungkus seperti mangsa2 kutu ni terdahulu. Kenapa gua kata macam tu sebab Najib pada gua merupakan Perdana Menteri paling lemah diantara PM Malaysia terdahulu. PM yang paling banyak isu yang belum selesai dan terlalu banyak lubang yang belum dapat ditutup dan dengan mudah je kutu tua ni songket kalu dia mahu

Penderhakaan beliau ni bukan setakat terhadap pemimpin dari Umno sahaja tetapi terhadap raja2 melayu, sistem kehakiman dan kepada kaum Melayu seluruhnya. Kutu tua ni juga paling ramai musuh politik. dan tak pernah kenang budi kepada siapa yang banyak menyelamatkan kerier politiknya, sebab sejarah da membuktikan kutu tua ni dalam sekelip mata je akan mengigit tangan yang pernah membantu dia. Banyak lagi yang gua nak tulis tapi cukup sampai disini dulu

Read more...

My Blog List

About This Blog

Blog Archive

My Blog List

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP