Powered by Blogger.

SILA EMAIL KE GUA JIKA INGIN BERKONSI PENDAPAT ATAU APA SAHAJA

BUNTATJ@GMAIL.COM

BLOGER-BLOGER YANG NAK LINK KE BLOG NI AMAT DIALU-ALUKAN DAN GUA MOHON LINKKAN BLOG INI KE BLOG TUAN2 DAN PUAN2, SILA MAKLUMKAN GUA MELALUI EMAIL ATAU DI RUANG KOMEN

Wasiat Saidina Ali...

1. Dosa yang paling besar ialah takut.
2. Bahaya yang paling besar ialah putus asa.
3. Berani yang paling besar ialah sabar.
4. Hadiah yang paling Besar ialah kesempatan.
5. Modal yang paling besar ialah "PERCAYA PADA DIRI SENDIRI"

Firman Allah:


وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا ٱسۡتَطَعۡتُم مِّن قُوَّةٍ۬

Dan sediakanlah untuk menentang mereka (musuh yang zalim) dengan apa-apa jenis kekuatan yang mampu kamu sediakan (al-Anfal: 60)


pm 1malaysia

Followers

Saturday, October 15

UMNO semakin gila

Hari ni adik gua balik dari terenganu singah rumah gua, bukan main panas cerita dia bawa dari terengganu, gambar Anwar da mula disebarkan kan kat seluruh terengganu dia cakap kat pasar payang ditabur gambar lucah, memang sial umno ni, kepala da totok lucah nak jadikan orang lain pun lucah macam dia. ada seorang makcik yang berniaga disana siap mengamuk tak bagi orang tengok gambar tu, dikoyak2kan gambar tu,

Malaun2 umno ni gua heran betul pegangan hidup diorang nak kata Islam macam puak kafir pulak lakunya, jijik dan busuk permainan politik gila diorang ni, gua nak maki pun macam da tak ada bahasa yang boleh mengambarkan kejinya permainan politik diorang ni. Permainan kotor ni bukan setakat gambar lucah sahaja tetapi kerja kotor diorang menukar tempat mengundi dan kehilangan nama sebagai pengundi berdaftar sedang mengila di terengganu, bacul, pengecut sungguh umno ni.

Baru-baru ni gua dapat berita dari sumber yang boleh dipercyai bahawa semua guru2 kena bertugas semasa pilihanraya, tidak seperti sebelumnya hanya 2 3 orang sahaja dari satu sekolah kena bertugas. Gua nampak ini merupakan tektik kotor yang akan digunakan untuk menekan guru2. Kenapa tiba2 semua guru kena bertugas sebab utama pada gua adalah sebahagian besar guru merupakan penyokong Pakatan Rakyat jadi dengan mengarahkan guru2 bertugas secara tak langsung akan menjadikan guru2 sebagai pengundi pos. seperti biasa undi pos mana ada kutu yang berani pangkah pembangkang, tak pun kertas undi dah ada kutu lain yang tolong pangkahkan.

Umno dengan segala tipu muslihatnya akan mengunakan apa cara sekalipun untuk menang akan mempraktikkan tektik kotor, bermula dengan guru2, pengedaran gambar lucah, tukar tempat mengundi, menghilangkan nama pemilih, menambah pemain import, dan lepas ni akan ada macam2 tektik lagi.

Gua sekarang ni betul2 muskil ribut tak ada taufan tak ada tiba2 keluar berita KDN akan mengeluarkan IC baru untuk mengantikan IC lama awal tahun depan, apa sebenarnya yang berlaku ni, apa lagi muslihat disebalik penukaran tiba2 ni.

Sedang gua taip en3 ni gua terdengar dalam berita dari tv1 Ahmad maslan kata ada 56 bahagian yang sebelum ini pakatan menang dibawah mejoriti 3000 jadi dia nak jumpa semua ketua penerangan untuk berbincang apa yang patut dibuat agar BN boleh menang jadi Pakatan jaga2..........

Read more...

My Blog List

About This Blog

Blog Archive

My Blog List

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP