Powered by Blogger.

SILA EMAIL KE GUA JIKA INGIN BERKONSI PENDAPAT ATAU APA SAHAJA

BUNTATJ@GMAIL.COM

BLOGER-BLOGER YANG NAK LINK KE BLOG NI AMAT DIALU-ALUKAN DAN GUA MOHON LINKKAN BLOG INI KE BLOG TUAN2 DAN PUAN2, SILA MAKLUMKAN GUA MELALUI EMAIL ATAU DI RUANG KOMEN

Wasiat Saidina Ali...

1. Dosa yang paling besar ialah takut.
2. Bahaya yang paling besar ialah putus asa.
3. Berani yang paling besar ialah sabar.
4. Hadiah yang paling Besar ialah kesempatan.
5. Modal yang paling besar ialah "PERCAYA PADA DIRI SENDIRI"

Firman Allah:


وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا ٱسۡتَطَعۡتُم مِّن قُوَّةٍ۬

Dan sediakanlah untuk menentang mereka (musuh yang zalim) dengan apa-apa jenis kekuatan yang mampu kamu sediakan (al-Anfal: 60)


pm 1malaysia

Followers

Tuesday, May 24

agenda yahudi

 Sekarang Yahudi dan Nasrani bergandingan tangan untuk menghancurkan Islam. Strategi penghancuran yang mereka lakukan dapat dibagi dalam empat cara yaitu : (1) penguasaan sistem maklumat (2) mencipta kebergantungan, melalui ekonomi dan ketenteraan (3) devide et impera, dan (4) terakhir pembasmian harakah Islamiyah. Untuk menghancurkan Islam, perkara pertama yang harus dilakukan adalah MENJAUHKAN GENERASI MUDA ISLAM DARI AKIDAH DAN SYARIAT AGAMANYA. Untuk itu, sistem komunikasi dan informasi media massa perlu dikuasai. Ini telah dicanangkannya, jauh sebelum teknologi maklumat modern seperti sekarang ini diujudkan.
Siapa yang menguasai pejabat2 berita seperti Reuter, Assosiated Press, United Press International, surat kabar Times dan jaringan television terkenal dunia serta perusahaan film di Holywood. Semuanya adalah bangsa Yahudi. Reuter didirikan oleh Yahudi Jerman, Julius Paul Reuter yang nama asalny Israel Beer Josaphat. Melalui jaringan maklumat dan media massa inilah mereka menciptakan image nagetif terhadap Islam, seperti Islam Fundamentalis, Islam Terorist, dan sebagainya. Demikian hebatny propaganda ini, sehingga orang Islam sendiri ada yang phobia Islam. Melalui penguasaan terhadap jaringan television dan film mereka memperkenalkan gaya hidup free sex, homosex dan lesbian yang sangat meracuni jiwa generasi muda Islam, kehidupan serba mewah yang membuat generasi Islam tenggelam dalam khayalan kemewahan tersebut, kesamaan gander wanita yang membuat wanita-wanita muslim menjadi jauh dari rumahnya, dan  sebagainya. manakala yang menjadi mentorny, atau idolany adalah para wartawan, media hiburan, pengarah, artis yang mungkin secara tidak sedar telah menjadi alat Yahudi dalam menjauhkan generasi muda Islam dari akidah dan syariat agamanya.
Dulu, mungkin 10 atau 20 tahun yang lalu, pesta hiburan sangat jarang dilakukan. Sekarang perkara tersebut merupakan sesuatu yang sangat biasa. Padahal, ketika berhibur, laki-laki akan bercampurgaul dgn  perempuan yang bukan muhrimnya. Lihatlah dimana2 tempat samada di taman2, pasaraya2, anak muda berpeleseran tanpa segan silu. Hal-hal seperti ini menjadi pemandangan biasa sekarang atas nama kemodenan. Lihatlah iklan-iklan yang ditayangkan oleh TV di negeri kita. Pergaulan bebas dlm rancangan tv dipertontonkan x kira masa, daripagi sampai malam.
Dibidang ekonomi, Yahudi telah berjaya membuat negara-negara yang mejoriti penduduknya Islam, menjadi sangat bergantung kepada lembaga-lembaga kewangan dunia, seperti IMF, Bank Dunia dan lain-lainnya. Dan kita menyanjung mereka sebagai dewa penolong. Tanpa menyadari, bahwa kita telah masuk kedalam perangkap berupa bantuan ekonomi dari lembaga tersebut, boleh dikatakan tidak ada jalan kembali. IMF dan Bank Dunia dikendalikan oleh AS, dan jangan lupa siapa yang berkuasa di AS ?. Bukan presidennya, tetapi kelompok-kelompok Yahudi. Jangan mimpi seorang warga negara AS, samada dia dari republik atau demokrat, dapat menjadi presiden tanpa restu kelompok Yahudi ini (AIPAC).
 
Dunia Barat dan kroni-kroninya membahagi2kan dunia, yang kebanyakan negara telah berjaya diYahudikan oleh gerakan iluminati dan freemason , Barat sangat takut kalau ummat Islam bersatu. Dalam Islam, seorang muslim adalah saudara bagi muslim lainnya. Apabila seluruh muslim didunia ini bersatu, kekuatan yang dapat tercipta dari persatuan dan persaudaraan muslim tersebut akan membuat cita-cita mereka membangun penguasaan Israel tidak akan berjaya. Kerana itu, kekuatan Islam harus dihancurkan sedikit demi sedikit. Caranya, secara halus menjauhkan generasi muda Islam dari akidah dan syariat agamanya, Apabila seseorang telah jauh dari akidah dan syari’at agamanya, akan mudah sekali mencetak seseorang tersebut untk menjadi apa saja.Salahsatu carany ialah membunuh setiap gerakan umat Islam yang ingin menegakkan syariat dan akidah agamanya.
Untuk itu, para pemimpin politik dan tentera dinegara-negara Islam harus dikuasasi, dan dijadikan agen iluminati atau freemason. Cuba fikirkan. Kenapa tidak satupun gerakkan Islam, atau parti politik Islam atau pemerintahan Islam, yang berjaya dinegara-negara yang majoritiny penduduk Islam ?. Di Mesir, gerakan Ikhwanul Muslimin, dibelengu oleh pemerintahan Anwar Sadat dan diteruskan oleh Mubarak. Di Algeria, kemenangan parti Islam FIS tidak diakui. Turki menjadi begitu sekular setelah tumbangnya Kekhalifahan Islam Usmaniah, bahkan melarang pemungutan zakat yang dalam Islam. Di Malaysia, PAS begitu ditakuti oleh UMNO. Bukan kerana apa-apa, tapi kerana identiti ke Islamannya. :-/. Cuba renungkan ini !.

Read more...

Blog Archive

My Blog List

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP