Powered by Blogger.

SILA EMAIL KE GUA JIKA INGIN BERKONSI PENDAPAT ATAU APA SAHAJA

BUNTATJ@GMAIL.COM

BLOGER-BLOGER YANG NAK LINK KE BLOG NI AMAT DIALU-ALUKAN DAN GUA MOHON LINKKAN BLOG INI KE BLOG TUAN2 DAN PUAN2, SILA MAKLUMKAN GUA MELALUI EMAIL ATAU DI RUANG KOMEN

Wasiat Saidina Ali...

1. Dosa yang paling besar ialah takut.
2. Bahaya yang paling besar ialah putus asa.
3. Berani yang paling besar ialah sabar.
4. Hadiah yang paling Besar ialah kesempatan.
5. Modal yang paling besar ialah "PERCAYA PADA DIRI SENDIRI"

Firman Allah:


وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا ٱسۡتَطَعۡتُم مِّن قُوَّةٍ۬

Dan sediakanlah untuk menentang mereka (musuh yang zalim) dengan apa-apa jenis kekuatan yang mampu kamu sediakan (al-Anfal: 60)


pm 1malaysia

Followers

Thursday, November 17

Muka penuh najis sibuk kata orang

Kerajaan Kedah diminta menghentikan projek-projek usahasama sekiranya tidak mempunyai pengetahuan dalam bidang diceburi agar tidak membazirkan wang rakyat.
Mohd. Tajuddin Abdullah (BN-Belantik) juga menasihatkan kerajaan negeri menilai kemampuan serta melihat latar belakang syarikat-syarikat yang dipilih untuk mengadakan usahasama dengan syarikat-syarikat miliknya. Menurutnya projek ternakan ikan keli di Sungai Pau, Sik, usahasama Perbadanan Menteri Besar (MBI), Kedah Agro dengan Novel Ventures Sdn. Bhd. kerugian lebih RM397,000 bukanlah yang pertama dialami anak syarikat kerajaan negeri.

Ni la barua2 yang tak tau malu, diri sendiri terpalit najis lembu sibuk nak jaga tepi kain orang. Rugi 397k kecoh nak mampus tapi lembu punya kes 250j buat tak nampak. tu belum kes lain, kedah hampir bangkrap masa pemerintahan BN tak pula bising.Tengok sini Yang dibawah ni sekor lagi malaun yang belum apa2 dah kecut teloq... buat malu anak jantan je,

Presiden Gerakan, Tan Sri Dr. Koh Tsu Koon hari ini mengumumkan untuk tidak mengambil bahagian sebagai calon dalam mana-mana kawasan sama ada kerusi Parlimen atau Dewan Undangan Negeri pada Pilihan Raya Umum ke-13 akan datang.

Read more...

pelakon utama patriot lagi

Ketua Pergerakan Pemuda Umno Khairy Jamaluddin Abu Bakar bersetuju berdebat dengan Pengarah Strategi Parti Keadilan Rakyat (PKR) Mohd Rafizi Ramli berhubung isu ternakan lembu fidlot di bawah kendalian Perbadanan Fidlot Nasional (NFC).

Bagaimanapun, Anggota Parlimen Rembau itu berkata sehingga kini, beliau belum menerima sebarang jemputan rasmi berhubung debat terbuka tersebut.




Beria-ia pelakon utama drama patriot ni nak berdebat, bila sampai waktu kelam kabut cari alasan cabut lari, cukup jantan ke mamat ni, dengan bapak metua kuat tido boleh la lu goreng, masak bapak metua lu dulu lu kerjakan, dengan hj jib lu pun nak jual minyak ke, apa takut tak dapat jadi calon ke,


Sejak berapa hari ni meraung sana sini mamat ni, kesian gua tengok, kepada HJ jib gua nak memohon atas rasa simpati kekalkan la mamat menjadi calon, kesian dia meraung sana sini menagih belas ikhsan untuk dipandang sebagai pejuang UMprono.


Jangan lupa juga kepada angkatan pembelot, zul kulim, brahim katak, zahrin, da penat diorang jual amanah rakyat, kesian kalau tak dapat jadi calon, pencacai2 ni la yang bakal menjadi benteng Umprono, opsssss gua lupa nak sebut sekor lagi ezam sesumpah.


Bersatu kita bersatu dibawah pemimpin penipu, kita terus bersatu dibawah pemimpin penipu, bersama kita bersama, mendokong bik mama, berjasa pada mereka sapu apa yang ada.

Read more...

bacul

Mahkamah Tinggi yang mendengar kes bekas Menteri Pengangkutan Tun Dr Ling Liong Sik diberitahu rakaman audio mengenai mesyuarat Jemaah Menteri dimusnahkan selepas minit mesyuarat disahkan.

Ketua Siasatan Jenayah Perdagangan Jabatan Siasatan Jenayah Komersil Bukit Aman Superintendan R.Rajagopal berkata sehubungan itu, beliau tidak dapat mengemukakan rakaman tersebut sebagai eksibit.


Kalau gua cakap BN tak de kote nanti ada pulak yang mengamuk, tapi realitinya memang macam tu, nak kata anak jantan lagi, pengecut semua takut bini dari presiden sampai la pencacai pengangkat najis perkosa, kalu tak percaya lu tengok je la artical diatas, mana ada anak jantan takut, sampai padam rakaman audio, bacul namanya tu, tak yah ada bebird kata zarina an joli, buang je kepada biawak, kalau lempar pada biawak pun gua ingat biawak tak nak makan takut berjangkit baculnya BN.

Kenapa nak buang rakaman tu, apa yang lu takutkan, kalau setakat minit mesyuarat je sapa2 pun boleh ubah. Ni mesti kes mahu tutup najis, tapi kantoi tutup dengan sehelai daun je. Kalau da bengap tu buat kerja nak menipu pun kantoi. Bolo punya olang.

Tapi apa boleh buat sayangnya cek det dgn Ah ling, umpama sayangnya cek det dgn samy. dengan kebabiannya cek det sangup khianat pada bangsa, dan agama. opppsss gua salah bukan pada bangsa, cek det bukan melayu!!!!!.



Read more...

My Blog List

About This Blog

Blog Archive

My Blog List

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP