Powered by Blogger.

SILA EMAIL KE GUA JIKA INGIN BERKONSI PENDAPAT ATAU APA SAHAJA

BUNTATJ@GMAIL.COM

BLOGER-BLOGER YANG NAK LINK KE BLOG NI AMAT DIALU-ALUKAN DAN GUA MOHON LINKKAN BLOG INI KE BLOG TUAN2 DAN PUAN2, SILA MAKLUMKAN GUA MELALUI EMAIL ATAU DI RUANG KOMEN

Wasiat Saidina Ali...

1. Dosa yang paling besar ialah takut.
2. Bahaya yang paling besar ialah putus asa.
3. Berani yang paling besar ialah sabar.
4. Hadiah yang paling Besar ialah kesempatan.
5. Modal yang paling besar ialah "PERCAYA PADA DIRI SENDIRI"

Firman Allah:


وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا ٱسۡتَطَعۡتُم مِّن قُوَّةٍ۬

Dan sediakanlah untuk menentang mereka (musuh yang zalim) dengan apa-apa jenis kekuatan yang mampu kamu sediakan (al-Anfal: 60)


pm 1malaysia

Followers

Wednesday, June 13

betina ni ada bukti, berape banyak daaa


Ahli perniagaan, Ummi Hafilda Ali mendakwa beliau 'menyimpan' bukti-bukti baru berhubung pemilikan 20 akaun Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim dan pemilikan harta Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Azmin Ali.
Beliau berkata, pihaknya bersedia menyerahkan bukti-bukti tersebut kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) jika diminta berbuat demikian oleh suruhanjaya terbabit.
Bagaimanapun, beliau mempersoalkan tindakan SPRM yang seakan-akan 'mendiamkan diri' apabila segala bukti berhubung dakwaan berkenaan telah diserahkan.
"Saya ada banyak bukti baru tentang akaun itu dan akaun-akaun lain yang belum pernah didedahkan. Saya cari waktu yang sesuai (untuk dedah). Kalau terpaksa bantu SPRM dalam siasatan, itu satu tanggungjawab dan saya sedia.

UhuhhhhhhhhhUhuuuuuuuuuuuhh

Ingat lagi betina klimex masa ceramah, hari ni di klimwx lagi, kali ni kencing berterabur akan disambut oleh puak umno dengan rela hati, uhuuhuuhuhhhuuuuhuuuuuuuuu.

Tak habis-habis betina ni cerita ada bukti, gua ingat di ni kilang bukti la, tapi dari mula sampai sekarang ni, entah berribu bukti dia sebut tapi satu pun tarak nampak, masa cerita fitnah liwat pertama dia kata ada bukti, fitnah liwat kedua ada bukti, video sek, ada bukti, kekayan azmin ada bukti, agen yahudi ada bukti, cerita shamsidar ada bukti. tapi satu jadah bukti pun belum nampak

ini betina kepala ada pusing la gua agak. lantak ko la weii, cakap apa pun dah tak laku, terpekik terlolong lak ko weeiii, tak de sape nak dengar. uhhhuuuuuuuuuuuhuuuu

Kalau dalm blog sahabat gua Isa di dah taknak da masukkan gambar betina ni buat sweh tapi atas dasar simpati gua gua masukan juga gambar dia ni, walaupun buat kotor blog gua, mana tahu ada yang berkenan nak jadi kan bini ke, anak dara lagi tu weeei, katanya la

Read more...

pengampu makan tuan

Jawatankuasa Fatwa Kebangsaan tidak pernah mengeluarkan sebarang fatwa berhubung pengharaman demonstrasi jalanan di ibu negara pada 28 April lalu seperti mana yang didakwa parti pembangkang.

Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Mashitah Ibrahim, berkata jawatankuasa itu sebaliknya hanya mengeluarkan kenyataan media sebagai nasihat daripada anggota muzakarah jawatankuasa berkenaan yang bersidang awal bulan lalu.
"Perkara ini sudah dipersetujui oleh semua ahli muzakarah supaya nasihat mengenai pembabitan umat Islam yang bertindak sebagai perusuh jalanan yang membawa kerosakan dan musibah kepada negara dikeluarkan melalui satu kenyataan media," katanya di Dewan Rakyat hari ini.
Mashitah berkata demikian ketika menjawab ucapan penangguhan oleh Ahmad Kasim (PKR-Kuala Kedah) mengenai fatwa pengharaman perhimpunan jalanan yang didakwa dikeluarkan oleh jawatankuasa berkenaan.




Muzakarah Jawatankuasa Fatwa Majlis Kebangsaan Bagi Hal Ehwal Agama Islam Malaysia hari ini memutuskan…
  1. Haram untuk umat Islam menyertai perhimpunan atau demonstrasi yang bertujuan tidak baik, melanggar undang-undang serta mencetuskan huru hara dan kekacauan dalam negara
  2. Pengerusinya, Prof. Emeritus Tan Sri Dr. Abdul Shukor Husin berkata, jawatankuasa memandang serius isu itu di manasebahagian umat Islam telah bertindak sebagai perusuh jalanan dalam banyak perhimpunan atau demonstrasi termasuk seperti yang berlaku pada perhimpunan di ibu negara 28 April lepas
  3. Tindakan merusuh, membawa kacau bilau dan merosakkan harta benda awam adalah suatu perbuatan yang ditegah Islam. Malah niat untuk menjatuhkan negara yang sah di sisi undang-undang melalui penganjuran demonstrasi seumpama itu juga haram di sisi agama
  4. Umat Islam yang menyertai demonstrasi itu perlu insaf kerana tindakan itu bukan daripada ajaran Islam kerana Islam tidak pernah menyuruh umatnya bertindak sedemikian sehingga mengancam nyawa sesama manusia demi mencapai sesuatu agenda
Jadi menteri umno yang selama ni menyalak sakan mengatakan bersih tu haram kencing la atau diorang ni tak tahu baca, atau bingai masa dengar Dr abdul shukor bercakap. apa la lu ni mashitah lu boleh la pulak hentam balik bos-bos lu yang selama ni lu jilat sampai licin dahi diorang, apa punya pengampu lu ni, makan tuan la beb. buat malu bos-bos la beb.


Read more...

My Blog List

About This Blog

Blog Archive

My Blog List

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP