Powered by Blogger.
ISTIQOMAH

SILA EMAIL KE GUA JIKA INGIN BERKONSI PENDAPAT ATAU APA SAHAJA

BUNTATJ@GMAIL.COM

BLOGER-BLOGER YANG NAK LINK KE BLOG NI AMAT DIALU-ALUKAN DAN GUA MOHON LINKKAN BLOG INI KE BLOG TUAN2 DAN PUAN2, SILA MAKLUMKAN GUA MELALUI EMAIL ATAU DI RUANG KOMEN

Wasiat Saidina Ali...

1. Dosa yang paling besar ialah takut.
2. Bahaya yang paling besar ialah putus asa.
3. Berani yang paling besar ialah sabar.
4. Hadiah yang paling Besar ialah kesempatan.
5. Modal yang paling besar ialah "PERCAYA PADA DIRI SENDIRI"

Firman Allah:


وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا ٱسۡتَطَعۡتُم مِّن قُوَّةٍ۬

Dan sediakanlah untuk menentang mereka (musuh yang zalim) dengan apa-apa jenis kekuatan yang mampu kamu sediakan (al-Anfal: 60)


Followers

Tuesday, July 17

Hasan Ali syaitan gila


Kerajaan Selangor memutuskan untuk mengambil alih pengurusan Syarikat Bekalan Air Selangor (Syabas) dalam tempoh 14 hari selepas didakwa tidak mampu memberi perkhidmatan air yang baik kepada pengguna.
Menteri Besarnya, Tan Sri Khalid Ibrahim berkata keputusan itu diambil menggunakan kuasa di bawah Klausa 32 dalam perjanjian konsesi.
Bagaimanapun, kerajaan negeri akan menghantar surat memohon persetujuan daripada kerajaan pusat dan Suruhanjaya Perkhidmatan Air Negara (SPAN), katanya kepada pemberita di sini hari ini. 

kita akan lihat macammana reaksi kerajaan pusat tentang perkara ini, samada akan cuba merumitkan keadaaan atau sebaliknya, gua percaya dendam umno kepada pkr belum terlerai, dan gua amat yakin cita-cita kerajaan selangor untuk membela rakyat dalam menghadapi krisis air ni tidak akan menemui jalan mudah, selagi umno berkuasa selagi itu akan ada sahaja helah untuk mengagalkan niat murni kerajaan selangor.

Sejarah membuktikan busuknya umno semasa pas dapat memerintah Terenganu, tarik bali royaliti diganti wang ehsan, umno bukan kira rakyat merana, yang penting dendam kesumat didahulukan.


Yang ni gambar balaci umno, perangai setan dia ni semakin menjadi-jadi, muka pun macam sial wa cakap lu, gua sebelum ni tak nak maki hamun beruk sekor ni tapi sifat melampau dia ni menyebabkan gua hila terus rasa hormat pada syaitan ni, yang gua tak boleh tahan ni bila di sesedap mulut menuduh Azmin syer bini. 

Bukan main longkang punya mulut syaitan ni, kata je faham Islam fitnah dah jadi mainan dia pulak, apa dia ni ke yang syer bini dengan Azmin sampai dengan penuh yakin menuduh Azmin syer bini, weeeii setan lu tahu tak apa yang lu ucap tanpa saksi hanya sekadar dengar dari mulut orang tu dikira fitnah, bangang ke apa lu.

Ini la bahana bila meningalkan perjuangan Islam masuk kepada perjuangan kafir lanat. Kan Allah bagi cash jadi sasau.

            
Gua sebenarnya langsung tak berkenan dengan Azmin, tapi bila gua dengar apa yang si syaitan ni kata gua panas hati beb, selama ni Pas tertipu dengan mainan drama syaitan munafik ni. gua bersyukur sangat dia ni kenahalau dari Pas.

4 comments:

Metaphysics Disciple July 17, 2012 at 4:13 AM  

munafiq = hypocrite. orang melayu kalau sebut munafiq, dah tentu dia marah, tapi kalau sebut hipokrit, boleh lagi senyum-senyum.

Anonymous,  July 17, 2012 at 9:05 AM  

syaitan yg telah kena halau..kahkahkah...

Anonymous,  July 17, 2012 at 9:25 AM  

Salah satu berok (monyet?) dalam Sarkis UMNO..

wonder why July 17, 2012 at 2:33 PM  

Berok ini, kalau Barua Nasional tak bela, mati kelaparan dalam hutan sendiri.Nasib baik jadi Bacai UM porNO,dapat juga rasa duit HARAM UMporNO.Muka lebih terok daripada Saitan, yang pernah dilihat manusia.

My Blog List

About This Blog

Blog Archive

My Blog List

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP