Powered by Blogger.
ISTIQOMAH

SILA EMAIL KE GUA JIKA INGIN BERKONSI PENDAPAT ATAU APA SAHAJA

BUNTATJ@GMAIL.COM

BLOGER-BLOGER YANG NAK LINK KE BLOG NI AMAT DIALU-ALUKAN DAN GUA MOHON LINKKAN BLOG INI KE BLOG TUAN2 DAN PUAN2, SILA MAKLUMKAN GUA MELALUI EMAIL ATAU DI RUANG KOMEN

Wasiat Saidina Ali...

1. Dosa yang paling besar ialah takut.
2. Bahaya yang paling besar ialah putus asa.
3. Berani yang paling besar ialah sabar.
4. Hadiah yang paling Besar ialah kesempatan.
5. Modal yang paling besar ialah "PERCAYA PADA DIRI SENDIRI"

Firman Allah:


وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا ٱسۡتَطَعۡتُم مِّن قُوَّةٍ۬

Dan sediakanlah untuk menentang mereka (musuh yang zalim) dengan apa-apa jenis kekuatan yang mampu kamu sediakan (al-Anfal: 60)


Followers

Thursday, November 17

bacul

Mahkamah Tinggi yang mendengar kes bekas Menteri Pengangkutan Tun Dr Ling Liong Sik diberitahu rakaman audio mengenai mesyuarat Jemaah Menteri dimusnahkan selepas minit mesyuarat disahkan.

Ketua Siasatan Jenayah Perdagangan Jabatan Siasatan Jenayah Komersil Bukit Aman Superintendan R.Rajagopal berkata sehubungan itu, beliau tidak dapat mengemukakan rakaman tersebut sebagai eksibit.


Kalau gua cakap BN tak de kote nanti ada pulak yang mengamuk, tapi realitinya memang macam tu, nak kata anak jantan lagi, pengecut semua takut bini dari presiden sampai la pencacai pengangkat najis perkosa, kalu tak percaya lu tengok je la artical diatas, mana ada anak jantan takut, sampai padam rakaman audio, bacul namanya tu, tak yah ada bebird kata zarina an joli, buang je kepada biawak, kalau lempar pada biawak pun gua ingat biawak tak nak makan takut berjangkit baculnya BN.

Kenapa nak buang rakaman tu, apa yang lu takutkan, kalau setakat minit mesyuarat je sapa2 pun boleh ubah. Ni mesti kes mahu tutup najis, tapi kantoi tutup dengan sehelai daun je. Kalau da bengap tu buat kerja nak menipu pun kantoi. Bolo punya olang.

Tapi apa boleh buat sayangnya cek det dgn Ah ling, umpama sayangnya cek det dgn samy. dengan kebabiannya cek det sangup khianat pada bangsa, dan agama. opppsss gua salah bukan pada bangsa, cek det bukan melayu!!!!!.



0 comments:

My Blog List

About This Blog

Blog Archive

My Blog List

[Valid Atom 1.0]

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP