Powered by Blogger.
ISTIQOMAH

SILA EMAIL KE GUA JIKA INGIN BERKONSI PENDAPAT ATAU APA SAHAJA

BUNTATJ@GMAIL.COM

BLOGER-BLOGER YANG NAK LINK KE BLOG NI AMAT DIALU-ALUKAN DAN GUA MOHON LINKKAN BLOG INI KE BLOG TUAN2 DAN PUAN2, SILA MAKLUMKAN GUA MELALUI EMAIL ATAU DI RUANG KOMEN

Wasiat Saidina Ali...

1. Dosa yang paling besar ialah takut.
2. Bahaya yang paling besar ialah putus asa.
3. Berani yang paling besar ialah sabar.
4. Hadiah yang paling Besar ialah kesempatan.
5. Modal yang paling besar ialah "PERCAYA PADA DIRI SENDIRI"

Firman Allah:


وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا ٱسۡتَطَعۡتُم مِّن قُوَّةٍ۬

Dan sediakanlah untuk menentang mereka (musuh yang zalim) dengan apa-apa jenis kekuatan yang mampu kamu sediakan (al-Anfal: 60)


Followers

Thursday, October 20

PM halimunan aka puaka

Penaung misi kemanusiaan Bakti dan Kelab Putera 1Malaysia ke Somalia, Datin Seri Rosmah Mansor, menerima kunjungan hormat Timbalan Perdana Menteri Somalia Mohamed Mohamud H.Ibrahim di Seri Perdana di sini, hari ini.
Semalam Mohamed yang membuat kunjungan hormat kepada Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak, turut menyerahkan laporan terperinci kerajaan Somalia mengenai insiden yang mengorbankan jurukamera Bernama TV (BTV) allahyarham Noramfaizul Mohd Nor semasa menyertai misi bantuan kemanusiaan, 2 September lalu.
Ketika pertemuan itu, kerajaan Somalia turut menyatakan permohonan maaf secara terbuka kepada kerajaan dan seluruh rakyat Malaysia atas kejadian itu. - BERNAMA



Fuulamak!!!!,  Perdana menteri di Jabatan Seri Perdana yang juga merupakan Perdana Mentri halimunan Malaysia menerima kunjungan hormat beb. peh gila babi la beb,


TPM Malaysia pun tak terima kunjungan hormat tapi Perdana Menteri Halimunan Malaysia pula yang dikunjung, ini merupakan satu pencapaian luarbiasa beb, terkejut beruk gua baca artikel ni. Sungguh istemewa betul beb.


Yang gua cukup heran kenapa pulak TPM somalia kena pegi mengadap PM halimunan ni, kan hari sebelumnya laki dia dah terima kunjungan dan permohonan maaf pun dah diminta kepada seluruh rakyat Malaysia. Agaknya tak lengkap jika permohonan maaf ini jika tidak mengadap kebawah yang terutama PM halimunan ni.
Kah kah kah.

Walaupun gua kadang2 cukup menyampah kat PM halimunan ni  tapi gua kadang2 macam nak ucapankan terimakasih kat dia ni, kerana dia la rakyat semakin menyampah dengan UMNO, jadi besar juga sumbangan dia ni, walaupun mengorbankan harta rakyat yang banyak.

Isteri2 PM lain tak pun macam yang sekor ni terkinja-kinja sana sini untuk publisiti, Yang ni pelik sikit, tak banyak yang kita tahu tentang latarbekang dia gua pun heran kenapa ye! siapa mak bapak dia, darimana asal dia, bagaimana kehidupan dia sebelum ni, semuanya samar2 je, yang ada pun klip video pengakuan mak angkat dan adik dia di youtube,  Gua masih mencari kalau2 ada pihak yang sudi buat biblografi tentang dia ni, boleh juga kita kongsikan sama2 maklum la salebriti terkenal kan semua orang nak tahu juga.



0 comments:

My Blog List

About This Blog

Blog Archive

My Blog List

[Valid Atom 1.0]

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP