Powered by Blogger.
ISTIQOMAH

SILA EMAIL KE GUA JIKA INGIN BERKONSI PENDAPAT ATAU APA SAHAJA

BUNTATJ@GMAIL.COM

BLOGER-BLOGER YANG NAK LINK KE BLOG NI AMAT DIALU-ALUKAN DAN GUA MOHON LINKKAN BLOG INI KE BLOG TUAN2 DAN PUAN2, SILA MAKLUMKAN GUA MELALUI EMAIL ATAU DI RUANG KOMEN

Wasiat Saidina Ali...

1. Dosa yang paling besar ialah takut.
2. Bahaya yang paling besar ialah putus asa.
3. Berani yang paling besar ialah sabar.
4. Hadiah yang paling Besar ialah kesempatan.
5. Modal yang paling besar ialah "PERCAYA PADA DIRI SENDIRI"

Firman Allah:


وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا ٱسۡتَطَعۡتُم مِّن قُوَّةٍ۬

Dan sediakanlah untuk menentang mereka (musuh yang zalim) dengan apa-apa jenis kekuatan yang mampu kamu sediakan (al-Anfal: 60)


Followers

Sunday, October 30

Papagomo kantoi Koh kecut teloq

Presiden Gerakan Tan Sri Dr Koh Tsu Koon hari ini menafikan bahawa beliau ada ditemu bual oleh blogger yang memuatkan artikel dalam sebuah laman blog yang menyebut bahawa beliau bersedia mencabar Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng pada pilihan raya umum akan datang.

Sambil menepis laporan itu Koh menyifatkan penulis blog sebagai golongan yang suka menulis apa sahaja walaupun ia tidak benar.

Koh yang juga Menteri di Jabatan Perdana Menteri diminta mengulas tulisan dalam blog PapaGomo yang menyebut bahawa beliau bersedia mencabar Setiausaha Agung DAP Lim Guan Eng di mana-mana kawasan untuk bertanding pada Pilihan Raya Umum (PRU) ke-13 akan datang.

Ada 2 senario kelakar yang gua dapat dari berita ini, kedua2nya boleh buat kita semua pecah perut.

Senario pertama, kaki fitnah si haramjadah papagomo kantoi lagi dengan kerja fitnahnya, kalau selama ini dia cuba fitnah orang Pakatan maka bebodong2 pengikut dajal ni akan kegembiraan menelan fitnahnya. dan dengan cepat dan pantas akan disambut pula oleh paper fitnah aula Malaysia, Utusan sex.

Kali ni si dajal ni cuba kantoikan pencacai najib dengan berita fitnahnya samada dengan harapan untuk melihat Koh kantoi atau nak menunjukan BN berani menghadapi LGE. kah kah kah. Gua sikit pun tak heran kalau dajal haramjadah ni cuba kantoikan Koh sebab tu memang kerja dia, cari makan dengan berita fitnah.... nak buat macammana perut dah penuh najis tu yang seronok je buat kerja haram.

Senario kedua, Koh betul2 ketakutan dengan cepat2 menafikan beliau mencabar LGE dengan mengatakn tak pernah buat statment macam tu, Ok la katakan la sidajal gomo sengaja buat fitnah nak laga kan antara LGE dengan Koh kenapa koh tak cakap je gomo kencing dan kemudiannya kata walaupun berita itu tidak benar koh memang bersedia lawan LGE kat mana2 pun, Apa koh memang da ketakutan ke menghadapi LGE.


0 comments:

My Blog List

About This Blog

Blog Archive

My Blog List

[Valid Atom 1.0]

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP