Powered by Blogger.
ISTIQOMAH

SILA EMAIL KE GUA JIKA INGIN BERKONSI PENDAPAT ATAU APA SAHAJA

BUNTATJ@GMAIL.COM

BLOGER-BLOGER YANG NAK LINK KE BLOG NI AMAT DIALU-ALUKAN DAN GUA MOHON LINKKAN BLOG INI KE BLOG TUAN2 DAN PUAN2, SILA MAKLUMKAN GUA MELALUI EMAIL ATAU DI RUANG KOMEN

Wasiat Saidina Ali...

1. Dosa yang paling besar ialah takut.
2. Bahaya yang paling besar ialah putus asa.
3. Berani yang paling besar ialah sabar.
4. Hadiah yang paling Besar ialah kesempatan.
5. Modal yang paling besar ialah "PERCAYA PADA DIRI SENDIRI"

Firman Allah:


وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا ٱسۡتَطَعۡتُم مِّن قُوَّةٍ۬

Dan sediakanlah untuk menentang mereka (musuh yang zalim) dengan apa-apa jenis kekuatan yang mampu kamu sediakan (al-Anfal: 60)


Followers

Friday, September 9

hamba iblis ni da semakin ramai

Kaum Luth pun telah mendustakan ancaman-ancaman ( Nabinya ). Sesungguhnya Kami telah menghembuskan kepada mereka angin yang membawa batu-batu (yang menimpa mereka ), kecuali keluarga Luth. Mereka Kami selamatkan di waktu seelum fajar menyingsing. Sebagai ni"mat dari Kami. Demikianlah Kami memberi balasan kepada orang-orang yang bersyukur. Dan sesungguhnya dia ( Luth ) telah memperingatkan mereka akan azab-azab Kami, maka mereka mendustakan ancaman-ancaman itu. (QS Al Qamar 33-36 )
Nabi Luth hidup satu masa dengan Ibrahim. Luth diutus sebagai seorang pembawa risalah kepada salah satu kelompok masyarakat yang hidup berdekatan dengan kaum Nabi Ibrahim. Kaum ini, sebagaimana diriwayatkan dalam Al Qur'an mengerjakan perbuatan yang menyimpang yang kemudian dikenal luas sebagai perilaku sodomi. Dikala Luth menyerukan kepada mereka untuk menghentikan penyimpangan tersebut diserukan kepada mereka peringatan dari Allah, maka mereka mengingkarinya, menolak kenabian Lut dan meneruskan penyimpangan perilaku mereka. Pada akhirnya kaum ini dihancurkan/dilulhlantakkan dengan bencana yang mengerikan.

Gua ingat gua tak payah la cerita banyak tentang Nabi Luth ni gua pasti ramai orang dah tahu, cuma gua betul2 risau keadaan di Malaysia sekarang ni kemunculan kaum Nabi Luth melayu semakin menjadi2. semakin ramai. Yang lebih mengerikan mereka ini di beri publisiti yang berlebih2an kemudian pula diangkat seperti tidak melakukan apa2 kesalahan. Sebelum ini seorang da pun meninggal kerana sakit jantung, Menteri kabinet dapur pun turut sama melahirkan simpati terhadap mamat ni, yang terbaru 2 ekor jantan berebut jantan/pondan sampai ada yang kena simbah asid, gua tengok timbalan menteri tudung kontot yang jaga agama je yang besuara, yang lain senyap. Wiki leak pula kata ada dikalangan kabinet ada juga kaum  sodom ni.
Jadi kenapa tak diperangi betul2 golongan sesat ni, kenapa pula sanggup memerangi orang yang nak buat tazkirah kat masjid, Golongan sesat ni dibiarkan bercambah, gua nak gelar la golongan sesat lagi menyesatkan ni semua hamba iblis. sebutan gay, lesbian, pondan, maknyah, pekid, anak ikan, homosek ni macam jadi lembut pula bunyinya, malah hamba iblis ni bangga pulak dengan gelaran itu, lu tengok video ni kalau gua da geli geleman dan meluat.

0 comments:

My Blog List

About This Blog

Blog Archive

My Blog List

[Valid Atom 1.0]

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP