Powered by Blogger.
ISTIQOMAH

SILA EMAIL KE GUA JIKA INGIN BERKONSI PENDAPAT ATAU APA SAHAJA

BUNTATJ@GMAIL.COM

BLOGER-BLOGER YANG NAK LINK KE BLOG NI AMAT DIALU-ALUKAN DAN GUA MOHON LINKKAN BLOG INI KE BLOG TUAN2 DAN PUAN2, SILA MAKLUMKAN GUA MELALUI EMAIL ATAU DI RUANG KOMEN

Wasiat Saidina Ali...

1. Dosa yang paling besar ialah takut.
2. Bahaya yang paling besar ialah putus asa.
3. Berani yang paling besar ialah sabar.
4. Hadiah yang paling Besar ialah kesempatan.
5. Modal yang paling besar ialah "PERCAYA PADA DIRI SENDIRI"

Firman Allah:


وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا ٱسۡتَطَعۡتُم مِّن قُوَّةٍ۬

Dan sediakanlah untuk menentang mereka (musuh yang zalim) dengan apa-apa jenis kekuatan yang mampu kamu sediakan (al-Anfal: 60)


Followers

Thursday, September 13

Kaabah di hina oleh trooper umno

umno memang pukimak haramjadah, malam ni cybertrooper umno telah menghina kita semua umat isalam dengan post yang telah menyebabkan gua sendiri menitiskan air mata, tiada kata yang boleh gua gambarkan bila Islam di hina sebegini rupa oleh puak yang mengaku islam. Biar gambar ni berbicara untuk menunjukan bertapa jahilnya manusia didalam umno ni, gua mohon sahabat blogger sebarkan supaya menjadi iktibar.

Dan gua amat berharap agar perkara ini di majukan kepada pihak berkenaan untuk tindakan, sewajarnya.

Lu semua boleh lihat bertapa kejinya permainan politik umno, sanggup menghina masjid dan kaabah yang dipertahankan dengan nyawa oleh umat islam. adakah ini yang kita mahu. 

Group LU LANGSI LU MATI sebuah kumpulan yang bergerak cergas untuk menjadi jurucakap umno didalam dunia facebook harus dipertanggungjawabkan. Group yang didalamnya penuh dengan caci maki dan fitnah ini sentiasa membuat posting yang secara terang-terangan menghina, penuh dengan fitnah dan caci makian. Se cetek mana pun ilmu kita tentang islam tetapi bila penghinaan terhadap Agama dibuat secara terang-terangan ini sepatutnya tidak dapat dimaafkan.

kehancuran umno semakin mendekat dan umno terpaksa bertahan dengan serang berbaur fitnah lucah maki hamun, dan samseng untuk meneruskan kesinabungan umno. sekali lagi gua mohon kepada rakan blogger sila sebarkan kebobrokan umno ni.
Inilah trooper yang gua maksudkan haramjadah



14 comments:

mrseligi September 13, 2012 at 3:58 AM  

Kejahilan Penyokong kepada Islam bererti KEUNTUNGAN kepada Perjuangan UMNO !!!...
kerana org jahil mudah di perbodohkan... Agama pun mereka rela hina demi politik gila... dasar puak perosak.

Anonymous,  September 13, 2012 at 6:05 AM  

Fathul Bari ..KOMEN!

Anonymous,  September 13, 2012 at 6:45 AM  

ya Allah kau ampunilah dosanya.... menyesal bapak dan ibunya melahirkan ke bumi.

Anonymous,  September 13, 2012 at 6:52 AM  

mana hassang akidah,mana ibrahim anak ali,mana ulama muda bn/umno,mana mufti harus sana harus sini,mana jais,mais serta sultan dan raja?.mana polis?mana ustz nasha perpaduang ngan bn/umno tu?.demi dunia mereka tak akan ambil peduli ngan islam yang telah dipijak lagi dihina.

Anonymous,  September 13, 2012 at 8:12 AM  

saya sokong ianya harus disiasat sedalam dalamnya dari mana ianya datang siapa yang masukkan gambar ni,kita jgn main tuduh2 budaya sekarang ni kita tidak boleh terus menuding jari kerana pelbagai agenda dan cara untuk memburukkan musuh politik termasuk mengaku si A sedangkan dia adalah wakil si B, maka kekeliruan akan berlaku dan ini rasanya cara untuk menaikkan kemarahan sesama kita

Anonymous,  September 13, 2012 at 8:39 AM  

Kita jangan terkejut dengan portal ini kerana Najim telah keluar pattua kita kena menang dalam PRU13 ini walau dengan apa cara sekali pun, itulah sebabnya semua blogger yang pro BN mereka tulis apa pun anak pak yatim tak akan bertindak, jadi biarkanlah mereka dengan mimpi mereka, kita yang ada sedikit akal ini teruskan agenda kita untuk menawan Putera Jaya. Amin!!!!!!!

ERASER,  September 13, 2012 at 9:41 AM  

Assalam saudara2 seagamaku..telah sampai masanya utk kita mula sedar dan buka mata serta minda wahai semua manusia yg mengaku umat islam. dlm berpolitik, ada batasannya dan jgn sehingga kita sendiri menghina sesuatu yg berkaitan agama kita sendiri. pic ini telah membuktikannya apabila menggunakan pic asal kaabah yg ditindih dgn TGNA. kpd yg membuat pertindihan tersebut, saya mendoakan agar Allah menurunkan balasan yg setimpal dgn perbuatan kamu..namun, kpd saudara islam semua, sy berharap jgn mudah menuduh mana2 pihak kerana jika tersilap langkah, kita akan terjerumus ke dlm umpan puak2 kuffar yg dgn sengaja cuba melaga2kan sesama islam. gunakan akal dan dan minda yg waras sebelum memberi komen2 yg lebih merosak dan menyesatkan lagi. inilah bahayanya jika parti diletakkan dihadapan perjuangan dan bukannya agama. jika agama diletakkan dihadapan, nescaya si pelaku ini (jika benar dia islam) x akan sehina ini perbuatannya. waraskan minda sebelum melatah x tentu hala dgn penghinaan tsb. Islam akan diserang dr pelbagai sudut sama ada dr dlm mahupun dr luar. puak2 orientalis, liberalisma dan pluralisma sekarang ini sewenang2 menyusup ke dlm kelompok umat islam utk memusnahkan islam dr dlm. justeru, kenalilah sahabat2 disekeliling kita. ramai yg musang berbulukan ayam..bagi yg bijak pandai dlm IT, inilah amanah dan t.jwb saudara2 utk mengenalpasti siapakah yg sebenar makhluk tsb. dapatkan pengadilan walau dlm apa cara sekalipun terhadap pelaku2 tsb. bukan shj thdp pic tsb tetapi mana2 shj pic yg menghina sesiapa atau apa jua. dlm konteks ini, kita hendaklah adil dan telus dlm menguruskan pembelaan yg sewajarnya...wassalam

Anonymous,  September 13, 2012 at 10:52 AM  

Farktul Burit nk KOMENG???mesti cakap TGNA sesat dn memang patot wat macam nie...dasar manusia mata duitang jerk tuh...

Anonymous,  September 13, 2012 at 2:30 PM  

apa Tunggu lagi PAS KASI REPORT lah...klau betul...apa macam berani ker?? hahahaha...agak2 lah nak menipu pun....

Anonymous,  September 13, 2012 at 4:38 PM  

kalau d Arab orang yang mengunakan image Kaabah dengan gambar ini yang terdedah aurat ini ,akan di tangkap dan penjara silap haribukan pancung

PokAmid September 13, 2012 at 6:20 PM  

Ahli-ahli parti setan yang dikenali mestilah terdiri daripada kalangan yang berperangai setan! Fitnah, merompak wang rakyat, hiburan dan sex ialah menu utama mereka. UMPORNO cela...ka!!!!

Anonymous,  September 14, 2012 at 11:00 PM  

Ini satu lagi perbuatan sijahil yang jahil sejahil-jahilnya. Jika dia Islam bertaubatlah. Jika dia kafir memang kerja dia. Tapi biasanya kerja-kerja sebegini adalah kerja golongan MUNIFIQUN Malaysia.

Anonymous,  September 18, 2012 at 11:46 PM  

mmg celake puak umno setannn nihhh...kesucian agama islam pon nak dipersendakan...mmg puake...setann jeniss nih...semoge mendapat balasan daripada Allah kerana menghina rumah Allah....lebih hina drp yahudi zionist...

Anonymous,  November 20, 2012 at 5:25 PM  

Betul tu, bergaduh lah lagi sesama umat Melayu - biar runtuh umat Melayu itu sendiri.

Kita bagi peluang DAP-Gerakan-MCA bergabung membentuk bangsa ultra Cina yang akan menguasai Malaysia. Hanya kuasa politik mutlak sahaja yang diperlukan. Ekonomi memang telah dikuasai, pendidikan Cina telah meluas dengan seluasnya.

Jadikan Malaysia seperti mana PAP menguasai Singapura.

Hidup bangsa Cina Malaysia (tanpa apa jua fahaman politik mu - kerajaan dan pakatan)

My Blog List

About This Blog

Blog Archive

My Blog List

[Valid Atom 1.0]

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP