Powered by Blogger.
ISTIQOMAH

SILA EMAIL KE GUA JIKA INGIN BERKONSI PENDAPAT ATAU APA SAHAJA

BUNTATJ@GMAIL.COM

BLOGER-BLOGER YANG NAK LINK KE BLOG NI AMAT DIALU-ALUKAN DAN GUA MOHON LINKKAN BLOG INI KE BLOG TUAN2 DAN PUAN2, SILA MAKLUMKAN GUA MELALUI EMAIL ATAU DI RUANG KOMEN

Wasiat Saidina Ali...

1. Dosa yang paling besar ialah takut.
2. Bahaya yang paling besar ialah putus asa.
3. Berani yang paling besar ialah sabar.
4. Hadiah yang paling Besar ialah kesempatan.
5. Modal yang paling besar ialah "PERCAYA PADA DIRI SENDIRI"

Firman Allah:


وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا ٱسۡتَطَعۡتُم مِّن قُوَّةٍ۬

Dan sediakanlah untuk menentang mereka (musuh yang zalim) dengan apa-apa jenis kekuatan yang mampu kamu sediakan (al-Anfal: 60)


Followers

Sunday, May 27

wooi bertamadun la sikit

 Ahli Parlimen Lembah Pantai, Nurul Izzah Anwar menolak dakwaan Umno bahawa Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim memulakan provokasi ketika ceramah PKR di pekarangan Pangsapuri Pantai Permai, Lembah Pantai, Khamis lalu.

Menurutnya, beberapa wartawan yang membuat liputan ceramah tersebut mempunyai bukti melalui rakaman video berhubung insiden yang berlaku.

"Masyarakat boleh menonton rakaman video itu dilaman Youtube. Orang ramai yang hadir semasa ceramah di pangsapuri itu dilaporkan dilempar dengan batu, telur dan botol air," katanya.

Puak haramjadah dah mula da main tektik kotor, geli geleman gua tengok video kat bawah ni:
Woooi bertamadun la sikit beb, lu ingat ni zaman paramiswara ke, buat malu kaum je beb, mengaku orang melayu yang penuh dengan adat sopan, ni jadah apa kata perjuangkan Melayu. ini dah macam lotong kena cili beb,

 Yang gua tak boleh tahan bila tengok seekor beruk betina yang mengaku dara kononnya, terjerit terpekik terlolong maki hamun, bercakap lucah macam mengunyah bertih jagung, Ini ke wanita muslimah macam bangsat beb, oppps bukan macam lagi memang dah bangsat beb, ngeri beb gua tengok minah ni bila bercakap hilang sopan hilang budaya. Mampus kalau ada jantan belakikan minah ni. sebab apa gua cakap belakikan bukan berbinikan. gua agak bukan jantan tu yang akan jadi raja tapi betina ni beb.

Yang beruk-beruk umno pulak terkinja-kinja kat pagar macam beruk sarkas beb, patut la lama dulu P ramli da ramalkan ali mim nu wau tu bunyinya sarkes beb, rupanya betul beb siap ada yang bukak baju beb, kalau cantik tak pe ni boroi semacam beb. Apa punya bangang jantan-jantan ni boleh ikut telunjuk betina beb macam dayus je wa cakap lu. Opps salah lagi memang dayus beb.


Tapi lantak ko orang la nak jadi beruk ke nak jadi lotong ke, sok kalau dah tua-tua nak jalan kena maki dengan anak-anak pasal jadi bapak dayus baru padan muka ko orang. Teruja gua beb nak menulis dengan nada yang keras bila tengok anak bangsa gua hilang pedoman macam tu. Bodoh dan bangang beb. Ada hati nak jadi samseng beb tapi bacul. 


2 comments:

Abu Syaukah May 26, 2012 at 8:55 PM  

blog tuan telah dilinkkan...mohon link blog saya http://direktoripolitikmalaysia.blogspot.com/ pada blog tuan...t kasih

abang long May 27, 2012 at 3:58 PM  

da link kat blog gua... http://www.ren-tap.blogspot.com/

My Blog List

About This Blog

Blog Archive

My Blog List

[Valid Atom 1.0]

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP