Powered by Blogger.
ISTIQOMAH

SILA EMAIL KE GUA JIKA INGIN BERKONSI PENDAPAT ATAU APA SAHAJA

BUNTATJ@GMAIL.COM

BLOGER-BLOGER YANG NAK LINK KE BLOG NI AMAT DIALU-ALUKAN DAN GUA MOHON LINKKAN BLOG INI KE BLOG TUAN2 DAN PUAN2, SILA MAKLUMKAN GUA MELALUI EMAIL ATAU DI RUANG KOMEN

Wasiat Saidina Ali...

1. Dosa yang paling besar ialah takut.
2. Bahaya yang paling besar ialah putus asa.
3. Berani yang paling besar ialah sabar.
4. Hadiah yang paling Besar ialah kesempatan.
5. Modal yang paling besar ialah "PERCAYA PADA DIRI SENDIRI"

Firman Allah:


وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا ٱسۡتَطَعۡتُم مِّن قُوَّةٍ۬

Dan sediakanlah untuk menentang mereka (musuh yang zalim) dengan apa-apa jenis kekuatan yang mampu kamu sediakan (al-Anfal: 60)


Followers

Friday, April 27

La ada juga bahlol dalam Pakatan

Naib Pengerusi DAP, Senator Tunku Abdul Aziz menjelaskan, kenyataan beliau tidak bersetuju perhimpunan Bersih 3.0 di Dataran Merdeka adalah pandangan peribadi beliau sahaja.

"Itu pandangan peribadi saya sahaja (berhimpun di Dataran Medeka). Bagaimanapun saya bersetuju dengan pandangan yang diumumkan oleh Setiausaha Agung DAP, yang menyokong sepenuhnya usaha Bersih untuk mendapatkan pilihan raya yang bersih, bebas dan adil serta hak untuk berhimpun secara aman," kata Tunku Aziz dalam kenyataannya.

Dap sebuah parti yang sentiasa melahirkan pelawak bingai, Selalunya lawak akan diterajui Kapal sink tapi kali ni naib pengerusinya pulak yang mahu masuk dalam ini gambar. Apa kejadah nya tak setuju bukan orang nak berarak pun. Orang nak duduk diam2 tanda protes macam mana boleh jadi huruhara, biol ke apa?

Lagi satu kalau lu tak setuju pn apa kehal lu sibuk nak bercakap sampai beruk2 dalam Bn terkinja-kinja kesukaan Bn diberi satu peluru oleh sibangang dalam pakatan sendiri. Kenapa sekarang tinggal 2 hari je baru sibuk nak bercakap kenapa tak minggu lepas ke bulan lepas ke. Ada apa-apa ke wak?

Yang gua tak boleh bla tu kenapa kenyataan dia ni senada dan seirama dengan si menteri amaran tu.
 "Kebanyakan himpunan akan bermula dengan aman dan berakhir dengan keganasan. Siapa yang akan bertanggungjawab tentang keselamatan mereka? "Saya menolak mana-mana pihak yang melakukan perkara menjurus kepada pelanggaran undang-undang," katanya sebelum ini sebagaimana yang dipetik oleh media.

4 comments:

Hati Muda April 27, 2012 at 2:15 AM  

nak masuk tv kot. lama tak glamour. kihkihkih!

Anonymous,  April 27, 2012 at 8:46 AM  

Muka tak hansome tv mana nak temubual ,tapi bila dah masuk dalam dewan kebetulan tv dok melilau cari sasaran maka jumpalah objek yang teringin nak masuk muka dikaca bercakap dek kerana tak dak modai dan isu nak bercakap bila ditanya saja bab Bersih apa lagi hentam sajalah dah lupa dah yang dia tu orang PR ,maka terkinja-kinjalah puak-puak tu bila terpanculnya kata-kata yang ditunggu-tunggu keluar dari orang kuat DAP sendiri ,bagitulah hati perut orang politik ,hati lain mulut lain. Luahan hati penyokong PR .

lijitra April 27, 2012 at 9:36 AM  

dia kata tu pandangan peribadi tapi apa yg dia kata tu melambangka kebengogan dia sendiri.macam mana DAP boleh pilih dia jadi pemimpin kanan parti.pemimpin mcm ni lah yg akan lingkupkan parti.sama dgn hasan jati.

Anonymous,  April 27, 2012 at 9:36 AM  

RAKYAT TOLAK BERSIH 3.0
1. Peniaga Cina KL tolak BERSIH
http://www.youtube.com/watch?v=Q9BQHrlDxYk&feature=share
2. Pakcik Peniaga anti BERSIH
http://www.youtube.com/watch?v=-ns60F3BXaU&feature=endscreen
3. Pandangan kawan Ambiga
http://www.youtube.com/watch?v=3ncuB7q8NmY&feature=share
4. Pemandu Teksi Marah
http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=eAhRBTRrd88
5. APA KATA MAKCIK JUAL AIR TEPI SOGO
http://www.facebook.com/photo.php?v=237887872984799
6. Ilmuwan Islam bantah Bersih 3.0
http://www.youtube.com/watch?v=-k0aDtuE0uU&feature=share
7. Pemandu teksi mahu Himpunan BERSIH 3.0 dibatalkan
http://www.youtube.com/watch?v=ELRReAX57JI&feature=share
8. Peniaga pertama complex Piss Up
http://www.youtube.com/watch?v=H23LJFz8lwI&feature=relmfu
9. Peniaga jalan TAR BISING Bersih Kacau
http://www.youtube.com/watch?v=2oYa-Qsoi2Q&feature=relmfu
10. ABANG MARHAEN MERAJUK\
http://www.youtube.com/watch?v=gtt9m7iRrJQ&feature=relmfu
11. Abang Alam Flora Marah puak2 Ambiga

http://www.youtube.com/watch?v=L06PhHHGP9E&feature=relmfu
12. Makcik Jual Tudung
http://www.youtube.com/watch?v=Z-J4RLAJP84&feature=relmfu
13. Bantahan bersih 3.0 oleh Persatuan peniaga kecil melayu wp
http://www.youtube.com/watch?v=ZQ8jrJGPZKE
14. Bantahan Pekida terhadap Bersih 3.0
http://www.youtube.com/watch?v=FaJ6e7EbRyo&feature=relmfu

My Blog List

About This Blog

Blog Archive

My Blog List

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP