Powered by Blogger.
ISTIQOMAH

SILA EMAIL KE GUA JIKA INGIN BERKONSI PENDAPAT ATAU APA SAHAJA

BUNTATJ@GMAIL.COM

BLOGER-BLOGER YANG NAK LINK KE BLOG NI AMAT DIALU-ALUKAN DAN GUA MOHON LINKKAN BLOG INI KE BLOG TUAN2 DAN PUAN2, SILA MAKLUMKAN GUA MELALUI EMAIL ATAU DI RUANG KOMEN

Wasiat Saidina Ali...

1. Dosa yang paling besar ialah takut.
2. Bahaya yang paling besar ialah putus asa.
3. Berani yang paling besar ialah sabar.
4. Hadiah yang paling Besar ialah kesempatan.
5. Modal yang paling besar ialah "PERCAYA PADA DIRI SENDIRI"

Firman Allah:


وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا ٱسۡتَطَعۡتُم مِّن قُوَّةٍ۬

Dan sediakanlah untuk menentang mereka (musuh yang zalim) dengan apa-apa jenis kekuatan yang mampu kamu sediakan (al-Anfal: 60)


Followers

Monday, April 16

Dalam bebal rupanya ada bijak juga

Salam, kepada semua sahabat yang mengikuti atau yang sudi membaca entry gua, dah lama gak gua tak menulis entry baru, bukan kerana gua gua pergi cuti atau dicutikan atau merajuk. Tapi demi mencari rezeki gua agak sibuk minggu lepas dan gua banyak memberikan tumpuan kepada projek baru gua. Kepada sahabat Isa yang sedang beribadat di tanah suci gua ucapkan selamat menjalankan umrah semoga mendapat umrah yang mabrur, kalau sempat jangan lupa bawa oleh2 dari sana untuk gua, gua tak nak banyak dapat gadis arab kulit putih da la, mana tau boleh jadi teman isteri gua, sebab gua ni perihatin kat isteri gua selama ni dia cuma bertemankan gua je, kalau ada teman baru ngam gak kan kahkahkah.



Rakyat perlu menilai individu yang mereka pilih bagi mewakili mereka pada pilihan raya umum akan datang, kata Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Mohamed Nazri Abdul Aziz.
Beliau berkata, rakyat perlu memastikan pemimpin yang mereka pilih bukan yang kurang ajar dan biadap terhadap Yang di-Pertuan Agong, yang merupakan Ketua Negara.
"Terpulang kepada rakyat untuk menilai. Adakah orang seperti ini yang kurang ajar, biadap untuk dijadikan pemimpin. Jadi saya lebih nampak hukuman dari rakyat lebih penting ketika ini,” katanya 

Selama ni Gua anggap gangster ni terlalu bangang rupnya da cerdik juga mamat ni. Mari kita lihat siapa yang selalu menghina sultan. Ni yang dikatakan meludah kelangit bertepepek kahak kat muka sendiri.









Jadi apa lagi tak pandai-pandai tolak umno penghina, penderhaka dan pemusnah kuasa Raja-raja Melayu






2 comments:

Unknown April 16, 2012 at 9:01 AM  

kaki putaq belit ... sapa agaknya guru mamat ni?

Anonymous,  April 16, 2012 at 9:06 AM  

takyah komen keluarkan saja artikal lama2 dulu

My Blog List

About This Blog

Blog Archive

My Blog List

[Valid Atom 1.0]

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP