Powered by Blogger.
ISTIQOMAH

SILA EMAIL KE GUA JIKA INGIN BERKONSI PENDAPAT ATAU APA SAHAJA

BUNTATJ@GMAIL.COM

BLOGER-BLOGER YANG NAK LINK KE BLOG NI AMAT DIALU-ALUKAN DAN GUA MOHON LINKKAN BLOG INI KE BLOG TUAN2 DAN PUAN2, SILA MAKLUMKAN GUA MELALUI EMAIL ATAU DI RUANG KOMEN

Wasiat Saidina Ali...

1. Dosa yang paling besar ialah takut.
2. Bahaya yang paling besar ialah putus asa.
3. Berani yang paling besar ialah sabar.
4. Hadiah yang paling Besar ialah kesempatan.
5. Modal yang paling besar ialah "PERCAYA PADA DIRI SENDIRI"

Firman Allah:


وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا ٱسۡتَطَعۡتُم مِّن قُوَّةٍ۬

Dan sediakanlah untuk menentang mereka (musuh yang zalim) dengan apa-apa jenis kekuatan yang mampu kamu sediakan (al-Anfal: 60)


Followers

Wednesday, August 31

Utusex kencing hishamuddin


PUTRAJAYA 30 Ogos - Kerajaan tidak boleh terperangkap dalam mengenakan tindakan ke atas Timbalan Presiden Pas, Mohamad Sabu atau Mat Sabu berhubung kenyataan menghina pejuang kemerdekaan.
Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein berkata, sebarang tindakan ke atas Mat Sabu akan diambil mengikut lunas undang-undang dan perlu mengelak sehinggakan mendatangkan simpati kepada beliau.
"Apa jua tindakan yang kita ambil mestilah mengikut keadaan dan suasana serta pertimbangan tuan punya badan (Mat Sabu) yang melakukannya (membuat kenyataan)," katanya selepas menghadiri sambutan Rumah Terbuka Perdana Menteri dan Jemaah Menteri di Seri Perdana di sini hari ini.
Kah kah kah siapa yang perangkap siapa ni sham, sebenarnya lu orang yang kena kencing dengan utusex, kata orang-orang umno ni semuanya bijak pandai, pengetahuan pasal sejarah tinggi  dan mempunyi iq cerdas.  La kenapa ye baru je kena kencing dengan utusex yang belitkan cerita, semua nya jadi kelam kabut meroyan tak tentu pasal, bangang  juga lu orang ye, jadi siapa yang pandai sebenarnya, utusex juga yang bijak mengencing dan lu semua yang percaya bulat2 apa yang utusex tulis basah kuyup kena kencing, kah kah kah
Polis pulak gua tak payah sebut la memang balaci umprono, apalagi cepat2 la membodek tuannya, sekarang ni tengah sibuk mencari  kat mana silapnya kata2 mat sabu, apa akta yang boleh digunakan.
Gua dengar nak guna, apa tu tuduhan kat mat sabu, kalau tak silap gua macam semalam yang kalid ckp, mendatangkan kegemparan kepada masyarakat, lebih kurang la macam tu.
Gua ingat la polis kena siasat utusex, sebab tulisan dalam utusex la yang jadikan umprono gempar, habis satu Malaysia dia pukul canang, mat sabu kominis, utusex ni gua tengok semakin menjadi2 la pulak buat cerita2 mengarut, buat hidup orang umprono gempar je. Gua takut ramai pulak orang umprono kena sakit jantung asik kena gempar dengan utusex

Read more...

My Blog List

About This Blog

Blog Archive

My Blog List

[Valid Atom 1.0]

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP