Powered by Blogger.
ISTIQOMAH

SILA EMAIL KE GUA JIKA INGIN BERKONSI PENDAPAT ATAU APA SAHAJA

BUNTATJ@GMAIL.COM

BLOGER-BLOGER YANG NAK LINK KE BLOG NI AMAT DIALU-ALUKAN DAN GUA MOHON LINKKAN BLOG INI KE BLOG TUAN2 DAN PUAN2, SILA MAKLUMKAN GUA MELALUI EMAIL ATAU DI RUANG KOMEN

Wasiat Saidina Ali...

1. Dosa yang paling besar ialah takut.
2. Bahaya yang paling besar ialah putus asa.
3. Berani yang paling besar ialah sabar.
4. Hadiah yang paling Besar ialah kesempatan.
5. Modal yang paling besar ialah "PERCAYA PADA DIRI SENDIRI"

Firman Allah:


وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا ٱسۡتَطَعۡتُم مِّن قُوَّةٍ۬

Dan sediakanlah untuk menentang mereka (musuh yang zalim) dengan apa-apa jenis kekuatan yang mampu kamu sediakan (al-Anfal: 60)


Followers

Saturday, December 24

umno ta biadap,

Naib Presiden UMNO Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi memberi amaran kepada mana-mana pemimpin politik supaya tidak menyokong sekumpulan mahasiswa yang menunjukkan sikap biadab terhadap Perdana Menteri baru-baru ini.
"Kita tidak mahu mana-mana pemimpin politik cuba menjadi hero atas isu-isu tertentu untuk membela tindakan mahasiswa yang melakukan perbuatan biadab itu,” katanya kepada pemberita selepas menyampaikan sumbangan kepada warga emas di sini hari ini sempena perayaan Krismas.

Khaakkk tuiiii, siapa yang takut dgn lu, setakat amaran lu khaaakk tuiii.

Siapa yang lebih biadap kalau bukan sibangsat2 umno di Malaysia, kalau setakat turunkan bendera muka penyangak dikira biadap. si haramjadah kencingkan gambar pemimpin pas dan dap tu mulia la.

Lu jangan nak bunyi lebat beb, lu ingat orang takut, kalau setakat nak tembak air kencing, apa barang beb.

Tu belum lagi gua bunyi pasal kebiadapan lu pada raja-raja melayu, kebiadapan, toyol lu, mak lembu lu, dan anjing2 lu yang sakau duit dan harta benda rakyat, apa cerita beb.

Satu lagi gua rasa la Anwar hampir pasti duk hotel free, sama macam raja toyol, Skrip pun da hampir lengkap, mula2 penjarakan raja toyol, kemudia Anwar didapti bersalah, lepas tu kata kerajaan tak pernah campurtangan sistem perundangan, kerajaan adil tak kira mana pemimpin pun.

Jadi Anwar dah patut pek2 mana2 barang yang patut, berus gigi, tuala good morning, ubat gigi, dan yang penting head protection takut kena boxing macam dulu, kalau ada cawat besi lebih baik nanti kalau kena bogelkan depan perempuan macam dulu tak la malu sangat, kunci suruh kak wan simpan. umno tak biadap beb.


2 comments:

rakab,  December 24, 2011 at 2:13 PM  

oooooh encik Jebon,

Marah benar bunyinyaaa....
Anwar tu bukannya maksum...cubalah
rasional !

Johor Born December 24, 2011 at 7:31 PM  

apa baang lu beb, rakab gua tak pernah sebut Anwar maksum kalau dia nak masuk jel ke, ada gua kesah, yang gua kesah, sistem bangsat yang lu orang guna nak pastikan lawan lu bungkus

My Blog List

About This Blog

Blog Archive

My Blog List

[Valid Atom 1.0]

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP