Powered by Blogger.
ISTIQOMAH

SILA EMAIL KE GUA JIKA INGIN BERKONSI PENDAPAT ATAU APA SAHAJA

BUNTATJ@GMAIL.COM

BLOGER-BLOGER YANG NAK LINK KE BLOG NI AMAT DIALU-ALUKAN DAN GUA MOHON LINKKAN BLOG INI KE BLOG TUAN2 DAN PUAN2, SILA MAKLUMKAN GUA MELALUI EMAIL ATAU DI RUANG KOMEN

Wasiat Saidina Ali...

1. Dosa yang paling besar ialah takut.
2. Bahaya yang paling besar ialah putus asa.
3. Berani yang paling besar ialah sabar.
4. Hadiah yang paling Besar ialah kesempatan.
5. Modal yang paling besar ialah "PERCAYA PADA DIRI SENDIRI"

Firman Allah:


وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا ٱسۡتَطَعۡتُم مِّن قُوَّةٍ۬

Dan sediakanlah untuk menentang mereka (musuh yang zalim) dengan apa-apa jenis kekuatan yang mampu kamu sediakan (al-Anfal: 60)


Followers

Monday, December 26

Gangster umno

GEMPAR!! ISA SAMAD SEMAKIN MENGGILA BABI!!

Isa Samad si KAKI LUTU kini semakin meroyan! Sebelum ini pencacainya zahid mad arip, bekas naib ketua pemuda keadilan yang juga ahli majlis tertinggi Perkasa telah menggunakan gerombolan Perkasa untuk menyerang HQ Felda dan memaki pengurusan felda yang enggan menerima membabi buta perancangan jahat isa samad menggadai harta felda. Zahid mad arip juga telah menggunakan tim selompat partinya seperti zahrain hashim, ezam md noor dan ruslan kassim.ruslan kassim yang dahulunya bekas calon parlimen teluk kemang dan kini bernaung dengan Isa Samad di umno teluk kemang juga merupakan ketua penerangan perkasa.

Terbaru zahid telah membantu isa samad merencanakan agenda paling peribadi dan paling jahat menggunakan perkasa sebagai mediumnya.pada 28 disember 2012, jam 8.00 malam ini di dewan orang ramai lembah keramat, hulu kelang, selangor. Pada program ini, Isa Samad akan memberikan ceramah bertajuk 'melayu berbalah, melayu rebah' anjuran Perkasa. Apakah perancangan jahat tersebut? Melalui perencanaan zahid mad arip yang menggunakan pengaruhnya dalam perkasa, bosnya Isa Samad akan menggunakan tajuk tersebut untuk membelasah Pengarah Besar Felda, dato zulkifli wahab dan membangkitkan kemarahan dan emosi para pendengarnya pada malam itu. Sebanyak 2 buah bas dan berbelas buah kereta telah ditaja untuk membawa pengikut isa samad dan zahid mat arip daripada port dickson, ibu pejabat perkasa di hotel grand season dan lain-lain tempat.Setelah sesi ceramah tersebut selesai, pengikut-pengikut mereka akan membawa kain rentang dan sepanduk yang disediakan lebih awal dan berarak ke rumah dato zulkifli wahab yang terletak hanya 100 meter dari tempat ceramah. Rumah teres dato zul yang didiami sejak 20 tahun lalu akan menjadi sasaran maki hamun pengikut isa samad di dalam perkasa serta pengikut setianya daripada port dickson.

Perancangan zahid mad arip yang menggunakan perkasa ini ditentang oleh umno cawangan lembah keramat di mana dato zul, isteri dan anak-anaknya menjadi ahli di cawangan tersebut tetapi penentangan ini dipandang sepi kerana yang merencanakan program ini melibatkan perkasa pusat. Yang menjadi tandatanya adalah kehadiran isa samad di dalam program perkasa kerana jika isa samad hadir di dalam program umno adalah lebih logik sebagai persiapan umno menawan kembali dun hulu kelang daripada pas.Dengan kehadiran program perkasa ini yang ingin mencetuskan huru hara di kawasan lembah keramat, hulu kelang, umno lembah keramat akan menyalahkan perkasa jika sekali lagi dun hulu kelang ditimpa kekalahan kepada PR. Imej umno hulu kelang sebelum ini berjaya dipulihkan apabila berjaya menganjurkan walk about pm najib di kawasan tersebut. Niat zahid mad arip yang ingin menggunakan perkasa untuk menyerang ahli umno sendiri di cawangan tersebut dan menimbulkan kekecohan bakal menebalkan lagi rasa benci rakyat terhadap perkasa yang imejnya kini cuba dijauhkan oleh umno serta menghapuskan kesan walk about najib sebelum ini. Poster-poster jemputan telah ditampal dan diedarkan dan dewan telah ditempah. Rakyat bakal melihat bahawa dendam Isa Samad terhadap dato zulkifli tidak setakat mencutikannya selama 8 bulan, malah dibawa hingga ke pintu rumah dato zulkifli sendiri. Mari kita mendoakan keselamatan pengarah besar felda dan keluarganya daripada dendam peribadi seorang kaki lutu!

0 comments:

My Blog List

About This Blog

Blog Archive

My Blog List

[Valid Atom 1.0]

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP