Powered by Blogger.
ISTIQOMAH

SILA EMAIL KE GUA JIKA INGIN BERKONSI PENDAPAT ATAU APA SAHAJA

BUNTATJ@GMAIL.COM

BLOGER-BLOGER YANG NAK LINK KE BLOG NI AMAT DIALU-ALUKAN DAN GUA MOHON LINKKAN BLOG INI KE BLOG TUAN2 DAN PUAN2, SILA MAKLUMKAN GUA MELALUI EMAIL ATAU DI RUANG KOMEN

Wasiat Saidina Ali...

1. Dosa yang paling besar ialah takut.
2. Bahaya yang paling besar ialah putus asa.
3. Berani yang paling besar ialah sabar.
4. Hadiah yang paling Besar ialah kesempatan.
5. Modal yang paling besar ialah "PERCAYA PADA DIRI SENDIRI"

Firman Allah:


وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا ٱسۡتَطَعۡتُم مِّن قُوَّةٍ۬

Dan sediakanlah untuk menentang mereka (musuh yang zalim) dengan apa-apa jenis kekuatan yang mampu kamu sediakan (al-Anfal: 60)


Followers

Wednesday, October 26

Muhyiddin belit ke tak ni

Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata, kenyataan beliau berhubung isu dakwaan beberapa blog bahawa anak lelaki Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng mencabul kehormatan seorang gadis berumur 16 tahun, telah diputar-belit oleh beberapa media alternatif.
Muhyiddin berkata, beliau tidak berniat untuk mengheret hal-hal berkaitan keluarga dan anak Guan Eng ke dalam kancah politik sebaliknya hanya menyarankan bahawa pihak berkenaan membuat laporan polis bagi menamatkan segala tohmahan berhubung isu itu.
Yang ni gua cilok dari utusan


Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata sudah menjadi kecenderungan parti pembangkang untuk meletakkan semua kesalahan ke atas UMNO dan Barisan Nasional (BN).
Beliau merujuk kepada Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng, yang menyalahkan penulis blog pro-UMNO yang mendakwa anak lelakinya itu mencabul kehormatan seorang rakan pelajar wanita berusia 16 tahun dan cuba melepaskan diri dari hukuman.
 Yang ni pula gua cilok dari bernama


Lu orang nilai sendiri siapa yang kaki belit, mengaku je la beb lu dah salah cakap, susah sangat ke nak minta maaf pada LGE. Siapa yang main politik kotor heret budak sekolah yang tak bersalah dalam mainan politik korup lu, Siapa yang tuduh anak orang buat tak senonoh sedsngksn lu cuma dapat cerita fitnah kemudian terus tuduh orang lain.

Lu kata  lu cuma sarankan LGE buat laporan polis untuk menamatkan tuduhan tapi dalam masa sama lu pulak kata cuba melepaskan diri dari hukuman. tu bukan nasihat beb tapi tuduh orang yang tak bersalah beb seolah2 bersalah. Macam mana seorang pemimpin no3 negara (selepas Rosmah kemudian Najib) boleh buat kenyataan hanya berdasarkan fitnah beb, satu Malaysia dengar pulak tu, mana budak sekolah tu nak letak muka beb, bila pemimpin besar boleh tuduh dia macam tu.

Tak ke tu namanya mengheret keluarga dan anak2 LGE dalam permainan politik keji lu. Dehhh jangan belit2 cakap la beb....

0 comments:

My Blog List

About This Blog

Blog Archive

My Blog List

[Valid Atom 1.0]

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP