Powered by Blogger.
ISTIQOMAH

SILA EMAIL KE GUA JIKA INGIN BERKONSI PENDAPAT ATAU APA SAHAJA

BUNTATJ@GMAIL.COM

BLOGER-BLOGER YANG NAK LINK KE BLOG NI AMAT DIALU-ALUKAN DAN GUA MOHON LINKKAN BLOG INI KE BLOG TUAN2 DAN PUAN2, SILA MAKLUMKAN GUA MELALUI EMAIL ATAU DI RUANG KOMEN

Wasiat Saidina Ali...

1. Dosa yang paling besar ialah takut.
2. Bahaya yang paling besar ialah putus asa.
3. Berani yang paling besar ialah sabar.
4. Hadiah yang paling Besar ialah kesempatan.
5. Modal yang paling besar ialah "PERCAYA PADA DIRI SENDIRI"

Firman Allah:


وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا ٱسۡتَطَعۡتُم مِّن قُوَّةٍ۬

Dan sediakanlah untuk menentang mereka (musuh yang zalim) dengan apa-apa jenis kekuatan yang mampu kamu sediakan (al-Anfal: 60)


Followers

Saturday, October 8

kaki ampu da mula da..

Ahli Parlimen Bayan Baru, Datuk Seri Zahrain Mohamed Hashim menyambut baik pengumuman Bajet 2012 yang dibentangkan Perdana Menteri kerana mengambil kira kepentingan seluruh rakyat Malaysia.
"Setiap golongan bukan saja nelayan, guru dan pemandu teksi menerima habuan tetapi Ahli Parlimen. Bajet yang dibentangkan itu jika kita lihat lebih banyak memberi daripada mengambil," katanya ketika ditemui pemberita di sini.

Nak termuntah gua dengar bangsat ni, bercakap, mamat yang terkenal setelah mengkhianati amanah rakyat begitu beria2 nak membodek, mengampu dan mejilat najis tuannya. Dengan muka takmalu berkata menyambut baik gula2 yang dilemparkan tuannya.Kaki ampu yang da hilang maruah ni agaknya mengharap tuannya akan menyelamatkan tempatnya sebagai calon pilihanraya nanti,mana tau dapat merasa elaun baru. duit lama da habis agaknya.

Yang paling gua tak tahan nak bagi khaaakkk tuuuiiii kat dia ni bila dia kata lebih banyak memberi dari mengambil, apa punya bangang statment, kalau tak ambil duit rakyat mana dapat belanja la ngok, bermakna ambil duit rakyat lebih banyak dari beri kepada rakyat, yang gua boleh pasti, beri kepada rakyat sikit je banyak yang kena sakau dulu sebelum turun kepada rakyat.

Kalau nak membodek pun agak2 la beb, lu ingat rakyat sekarang ni macam 10 tahun dulu ke makan je apa yang diberikan, dapat tulang pun jadi la, daging semua disapu cukong2 sial. Lu salah besar la beb bila lu cuba memperlekehkan kepintaran rakyat sekarang.






3 comments:

ISA October 8, 2011 at 2:34 AM  

Salam bro;

Mangkuk bercakap seolah2 dia akan jadi MP lagi PRU-13 nanti... hahaha...

Johor Born October 8, 2011 at 7:47 AM  

Wasalam bro isa,

Mangkuk ni layaknya jadi mangkuk jamban je..

Metaphysics Disciple October 8, 2011 at 10:03 AM  

Orang tak amik econ 101, memang nampak semuanya cantik. Belajar le econ 1010, dgn UIS 301. baru boleh faham ecokonomi Islam.

My Blog List

About This Blog

Blog Archive

My Blog List

[Valid Atom 1.0]

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP