Powered by Blogger.
ISTIQOMAH

SILA EMAIL KE GUA JIKA INGIN BERKONSI PENDAPAT ATAU APA SAHAJA

BUNTATJ@GMAIL.COM

BLOGER-BLOGER YANG NAK LINK KE BLOG NI AMAT DIALU-ALUKAN DAN GUA MOHON LINKKAN BLOG INI KE BLOG TUAN2 DAN PUAN2, SILA MAKLUMKAN GUA MELALUI EMAIL ATAU DI RUANG KOMEN

Wasiat Saidina Ali...

1. Dosa yang paling besar ialah takut.
2. Bahaya yang paling besar ialah putus asa.
3. Berani yang paling besar ialah sabar.
4. Hadiah yang paling Besar ialah kesempatan.
5. Modal yang paling besar ialah "PERCAYA PADA DIRI SENDIRI"

Firman Allah:


وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا ٱسۡتَطَعۡتُم مِّن قُوَّةٍ۬

Dan sediakanlah untuk menentang mereka (musuh yang zalim) dengan apa-apa jenis kekuatan yang mampu kamu sediakan (al-Anfal: 60)


Followers

Wednesday, October 5

Anjing hitam dikorbankan umno

“Kita telah mengenal pasti seorang anggota yang menutup mulut menggunakan sapu tangan di dalam video yang kita ambil dalam internet dan tindakan disiplin akan diambil terhadapnya,” katanya kepada pemberita.
Beliau berkata pada mulanya pihak polis Kuala Lumpur membuka kertas siasatan di bawah Seksyen 352 Kanun Keseksaan dan telah memajukan kertas siasatan terbabit ke pihak pendakwa raya.
Kita telah rujuk kertas siasatan kepada Timbalan Pendakwa Raya (DPP) tetapi DPP telah buat keputusan kepada NFA (tiada tindakan lanjut) kes itu memandangkan tiada saksi dan mangsa yang tampil ke hadapan,” katanya dipetik Bernama Online.

Gua cilok dari sini

Baruah2 BN sekali lagi dengan selamba main wayang, seperti skrip yang biasa kita dengar, seekor anjing hitam akan dikorbankan untuk menutup najis yang diberak oleh BN, dan seperti biasa acara menipu orang ramai bermula anjing ini akan dibebaskan dari tuduhan cuma kena tindakan displin je. Barua2 umno akan kata NFA. maka terselamat la anjing itu.

Oleh kerana anjing2 kebal ini dilindungi dari apa yang diorang sebut undang2 maka anjing2 ini akan terus bermaharaja lela. Akhirnya tertutupla najis umno. Si bangang penjilat umno akan mula pukul canang kera jaan telah bertindak adil. dan disambut tepuk sorak gembira si pengor yang mejoritinya melayu.

0 comments:

My Blog List

About This Blog

Blog Archive

My Blog List

[Valid Atom 1.0]

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP