Powered by Blogger.
ISTIQOMAH

SILA EMAIL KE GUA JIKA INGIN BERKONSI PENDAPAT ATAU APA SAHAJA

BUNTATJ@GMAIL.COM

BLOGER-BLOGER YANG NAK LINK KE BLOG NI AMAT DIALU-ALUKAN DAN GUA MOHON LINKKAN BLOG INI KE BLOG TUAN2 DAN PUAN2, SILA MAKLUMKAN GUA MELALUI EMAIL ATAU DI RUANG KOMEN

Wasiat Saidina Ali...

1. Dosa yang paling besar ialah takut.
2. Bahaya yang paling besar ialah putus asa.
3. Berani yang paling besar ialah sabar.
4. Hadiah yang paling Besar ialah kesempatan.
5. Modal yang paling besar ialah "PERCAYA PADA DIRI SENDIRI"

Firman Allah:


وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا ٱسۡتَطَعۡتُم مِّن قُوَّةٍ۬

Dan sediakanlah untuk menentang mereka (musuh yang zalim) dengan apa-apa jenis kekuatan yang mampu kamu sediakan (al-Anfal: 60)


Followers

Wednesday, September 21

Puad ni mabuk ke apa

Malaysia akan berada dalam 'zon bahaya' sekali gus menjadi sebuah negara tidak beridentiti sekiranya rakyat memberi mandat kepada pembangkang untuk memerintah negara ini. Ahli Majlis Tertinggi UMNO, Dr. Mohd. Puad Zarkashi berkata, ia berikutan kenyataan terkini Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Kota Alam Shah, M. Manoharan yang menegaskan pembangkang akan bertindak menukar Jalur Gemilang jika memperoleh kuasa dalam pilihan raya umum akan datang.

Mamat ni da masuk angin ke apa tak pasal2 Malaysia berada dalam zon bahaya, weeei kalau nak buat fitnah pun carila benda yang logik sikit nama je Dr. n timbalan menteri pelajaran pulak tu tapi bila bagi komen mengalakan budak sekolah rendah je, jangan nak merepek la weeiiii, orang Batu Pahat semua dah tahu lubang busuk lu, jangan sampai kita orang serang dalam media tak cukup kain lu nak tutup muka nanti.

lu ingat bodoh sangat ke orang Malaysia ni boleh termakan dengan kata2 lu, Kelantan, Kedah, P Pinang, Selangor tu siapa yang perintah apa rakyat negeri ni ada yang mati kena bom ke, yang kena bom tu rakyat mongolia la, apa bahaya nya, gua tengok rakyat negeri ni semua happy dan aman damai je, apa yang lu merepek kan tu, kata orang jawa wes edan opo kue, ngapusi wong waaie.

Yang dalam zon bahaya sekarang ni orang Batu Pahat la wak, habis nak lingkup harta diBatu Pahat ni, wak-wak kan bagus kalu lu g noreh dari jadi timbalan menteri pelajaran yang kurang pelajaran, buat malu orang Batu Pahat je, tak pasal-pasal orang ingat orang Batu Pahat ni goblok. Ingat wak lu cuma harapkan orang sebelah Rengit je untuk menang, lepas ni gua rasa lu baik cepat-cepat cabut dulu sebelum lu ditendang orang Batu Pahat.

Dari lu mula jadi timbalan menteri satu persatu lu keluarkan kenyataan bangang, masa kes lompat keluar BN, gua ingat lagi buka main takut lu, Lu la orang pertama cakap Anwar nak ajak lu lompat, pandai pulak lu mengelak cepat2 ye wak.

 

0 comments:

My Blog List

About This Blog

Blog Archive

My Blog List

[Valid Atom 1.0]

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP