Powered by Blogger.
ISTIQOMAH

SILA EMAIL KE GUA JIKA INGIN BERKONSI PENDAPAT ATAU APA SAHAJA

BUNTATJ@GMAIL.COM

BLOGER-BLOGER YANG NAK LINK KE BLOG NI AMAT DIALU-ALUKAN DAN GUA MOHON LINKKAN BLOG INI KE BLOG TUAN2 DAN PUAN2, SILA MAKLUMKAN GUA MELALUI EMAIL ATAU DI RUANG KOMEN

Wasiat Saidina Ali...

1. Dosa yang paling besar ialah takut.
2. Bahaya yang paling besar ialah putus asa.
3. Berani yang paling besar ialah sabar.
4. Hadiah yang paling Besar ialah kesempatan.
5. Modal yang paling besar ialah "PERCAYA PADA DIRI SENDIRI"

Firman Allah:


وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا ٱسۡتَطَعۡتُم مِّن قُوَّةٍ۬

Dan sediakanlah untuk menentang mereka (musuh yang zalim) dengan apa-apa jenis kekuatan yang mampu kamu sediakan (al-Anfal: 60)


Followers

Monday, September 12

Madu2 umno da mula bertelagah

Gerakan tidak akan menyerahkan kerusi yang ditandingi sebelum ini kepada mana-mana parti komponen Barisan Nasional (BN) pada pilihan raya umum akan datang kerana menyifatkan parti itu masih relevan.
Timbalan Presidennya, Datuk Chang Ko Youn yakin peranan Gerakan dalam BN adalah sama penting seperti parti komponen BN lain dan mana-mana pihak tidak patut memandang rendah sesama mereka.

Dah mula da, komponen BN da mula berebut da, masing2 da mula gila kuasa, berebut kerusi, Ali Rostam mahu cantas gerakan, sekarang gerakan melawan balik dan meminta Ali dihukum. Sebelum ni sibuk mengata PR berebut kerusi tapi sebenarnya mereka sendiri yang berebut. Umno merasa cukup gah kerana tumbang sedikit je dalam pilihanraya yang lepas tu sebab dengan angkuhnya merasakan sudah cukup kuat dan tak memerlukan parti lain. Mic, Mca, Gerakan, dan PPP tak malu ke orang da tak lu yang terhegeh2. Apa lagi keluar je da lama da lu orang dimadukan 4 oleh umno, kalau adil tak pe ni berat sebelah, umno lebih sayang madu2 lu yang lain disebelah sabah dan serawak.
lu orang kena faham lu semua da tua da tak berape laku lagi da tak bergetah da, jadi selera umno da tak de dah untuk lu. Sampai bila lu nak memendam rasa, cabut je la.Jangan jadi hidung tak mancung pipi tersorong2. malu la weeiii.

0 comments:

My Blog List

About This Blog

Blog Archive

My Blog List

[Valid Atom 1.0]

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP