Powered by Blogger.
ISTIQOMAH

SILA EMAIL KE GUA JIKA INGIN BERKONSI PENDAPAT ATAU APA SAHAJA

BUNTATJ@GMAIL.COM

BLOGER-BLOGER YANG NAK LINK KE BLOG NI AMAT DIALU-ALUKAN DAN GUA MOHON LINKKAN BLOG INI KE BLOG TUAN2 DAN PUAN2, SILA MAKLUMKAN GUA MELALUI EMAIL ATAU DI RUANG KOMEN

Wasiat Saidina Ali...

1. Dosa yang paling besar ialah takut.
2. Bahaya yang paling besar ialah putus asa.
3. Berani yang paling besar ialah sabar.
4. Hadiah yang paling Besar ialah kesempatan.
5. Modal yang paling besar ialah "PERCAYA PADA DIRI SENDIRI"

Firman Allah:


وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا ٱسۡتَطَعۡتُم مِّن قُوَّةٍ۬

Dan sediakanlah untuk menentang mereka (musuh yang zalim) dengan apa-apa jenis kekuatan yang mampu kamu sediakan (al-Anfal: 60)


Followers

Sunday, September 25

kapal once again shout up

Sedang gua pusing2 baca blog sahabat dan online news, gua tertarik untuk membaca kenyataan kapal karam, disini. Situa ni apahal asik merapu tak tentu pasal dia tak nampak ke dia sebenarnya yang selalu buat kecoh, dia kata ditak faham Nik Aziz
"Ia adalah sukar untuk memahami kenapa Nik Aziz memberi ruang kepada Barisan Nasional (BN) menjelang pilihan raya umum tidak lama lagi," katanya. Hey Kapal tua lu jangan nak belagak la, selama ini lu je nak menang semua kata2 lu nak semua orang ikut pegi la mampus, lu ingat lu besar sangat, orang lain tak boleh hidup tanpa lu.Lu kena ingat keset lu yang nyayikan irama kurang ajar lu selalu diulang umprono. Apa lu lupa ruang besar yang lu bagi pada puak haramjadah ni.

Sekarang lu nak belagak jadi hero bantai semua pemimpin Pakatan, dont talk bulshit (gua pinjam kata katak). Apa lu ingat lu sudah bagus ke, gua tengok selama ini, pemimpin Pakatan banyak mengalah kepada lu, tak pernah gua dengar diaorang serang peribadi lu sepanjang duduk dalam pakatan, tapi gua tengok lu yang lebih2 pulak, go to hell la.

Lu sebenarnya yang menyusahkan orang, sibuk bagi kenyataan kepada media baruah umprono. lu nak nampak la jadi juara kepada kumpulan kafir lu, pegi la mabuk weeii. Apa beza lu dengan Pondan Mongol. serupa je! cuma gua tahu lu kafir dan Pondan Mongol pulak mengaku Islam. tapi dua2 serupa musuh sangat dengan Islam.
Sekarang senjata yang lu beri kepada umprono akan digunakan untuk membunuh pakatan la bebal

0 comments:

My Blog List

About This Blog

Blog Archive

My Blog List

[Valid Atom 1.0]

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP