Powered by Blogger.
ISTIQOMAH

SILA EMAIL KE GUA JIKA INGIN BERKONSI PENDAPAT ATAU APA SAHAJA

BUNTATJ@GMAIL.COM

BLOGER-BLOGER YANG NAK LINK KE BLOG NI AMAT DIALU-ALUKAN DAN GUA MOHON LINKKAN BLOG INI KE BLOG TUAN2 DAN PUAN2, SILA MAKLUMKAN GUA MELALUI EMAIL ATAU DI RUANG KOMEN

Wasiat Saidina Ali...

1. Dosa yang paling besar ialah takut.
2. Bahaya yang paling besar ialah putus asa.
3. Berani yang paling besar ialah sabar.
4. Hadiah yang paling Besar ialah kesempatan.
5. Modal yang paling besar ialah "PERCAYA PADA DIRI SENDIRI"

Firman Allah:


وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا ٱسۡتَطَعۡتُم مِّن قُوَّةٍ۬

Dan sediakanlah untuk menentang mereka (musuh yang zalim) dengan apa-apa jenis kekuatan yang mampu kamu sediakan (al-Anfal: 60)


Followers

Wednesday, May 22

Adakah kita bakal dikencing lembu


Bekas Pengarah Perbadanan Fidlot Nasional (NFC) Datuk Seri Dr Mohamad Salleh Ismail memberitahu Mahkamah Sesyen di sini bahawa beliau bersetuju membayar sejumlah RM2.75 juta kepada ahli perniagaan  Datuk Shamsubahrin Ismail bagi perkhidmatan nasihat dan konsultansi untuk tempoh 12 bulan.
Mohamad Salleh, 65, berkata persetujuan itu dibuat secara lisan bagi mendapatkan perkhidmatan yang merangkumi kepakaran dalam bidang korporat, media dan perhubungan awam untuk memulih nama baik syarikat dan keluarga selepas diserang bertalu-talu oleh pembangkang melalui media.
"Serangan tersebut menuduh 'keadaan NFC kucar-kacir', tidak mempamer prestasi yang diharapkan, ada yang kata projek NFC gagal sedangkan projek itu baru bermula pada 2009 iaitu baru beroperasi satu setengah tahun," katanya pada pemeriksaan utama oleh Ketua Unit Pendakwaan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) Datuk Abdul Razak Musa.sumber gua cilok dari sini

untung nya jadi konsultant lembu kan setahun RM2.75juta, yg lebih pelik pulak adalah dibuat secara pesetujuan lisan tanpa dokumen bertulis la maksudnya tu. syarikat apa yg berniaga macam ni, kalau gua la mana libatkan ratus2 pun gua akan adakan persetujuan bertulis, biar jelas gitu.
Apa jumlah sebanyak Rm2.75juta tu jumlah yang sedikit agaknya bagi satu projek duit free mcm NFC kot. Drama2, agak2 la orang yang berakal waras boleh ke terima cerita2 ni. tp apa pun kita tunggu je la penjelasan seterusnya di mahkamah nnti kalau tulis lebih2 dikata ganggu proses mahkamah la pulak kan.

0 comments:

My Blog List

About This Blog

Blog Archive

My Blog List

[Valid Atom 1.0]

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP