Powered by Blogger.
ISTIQOMAH

SILA EMAIL KE GUA JIKA INGIN BERKONSI PENDAPAT ATAU APA SAHAJA

BUNTATJ@GMAIL.COM

BLOGER-BLOGER YANG NAK LINK KE BLOG NI AMAT DIALU-ALUKAN DAN GUA MOHON LINKKAN BLOG INI KE BLOG TUAN2 DAN PUAN2, SILA MAKLUMKAN GUA MELALUI EMAIL ATAU DI RUANG KOMEN

Wasiat Saidina Ali...

1. Dosa yang paling besar ialah takut.
2. Bahaya yang paling besar ialah putus asa.
3. Berani yang paling besar ialah sabar.
4. Hadiah yang paling Besar ialah kesempatan.
5. Modal yang paling besar ialah "PERCAYA PADA DIRI SENDIRI"

Firman Allah:


وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا ٱسۡتَطَعۡتُم مِّن قُوَّةٍ۬

Dan sediakanlah untuk menentang mereka (musuh yang zalim) dengan apa-apa jenis kekuatan yang mampu kamu sediakan (al-Anfal: 60)


Followers

Monday, July 2

org johor ada teloq beb

Tiga puluh individu hari ini membuat laporan polis terhadap pengamal paranormal Syed Abdullah Hussein Al-Attas atau lebih dikenali sebagai Uncle Seekers berhubung penyiaran artikel dalam blognya yang dikatakan berunsur provokasi, hasutan dan mengaibkan Sultan Johor.
   
Laporan polis berkenaan dibuat pada pukul 12.10 tengah hari di Balai Polis Sentral, di sini, bagi memohon pihak berkuasa menjalankan siasatan terhadap blog uncleseekers.blogspot.com yang turut berunsur mengaibkan Tunku Mahkota Johor, pemimpin dan penjawat awam kerajaan Johor.
   
Wakil kesemua individu berkenaan, seorang peniaga, Khairil Azlishah Jalil, 32, ketika ditemui pemberita berkata pihaknya meminta blog berkenaan ditutup memandangkan terdapat dokumen-dokumen sulit yang dipaparkan pada blog tersebut.
   
"Sebagai rakyat Johor yang taat setia kepada Duli Yang Maha Mulia Sultan Johor Sultan Ibrahim dan kerajaan berperlembagaan, kami tidak puas hati dengan dakwaan-dakwaan serta hasutan yang boleh memecah belahkan rakyat Johor dan kesejahteraan negeri ini.


Hah ni baru betul beb, baru la namanya orang Johor ada Teloq, kalau tak meroyan tak tentu pasal, buat repot tah apa2, yang ni gua sokong, kalau dulu ada kutu buat report pasal Bro mat sabu pasal isu bukit kepong tu report banggang beb, last2 mintak maaf kat Mat sabu dalam mahkamah. Tapi yang ni gua suka beb. Buat report banyak-banyak baru la boleh kata taat setia kepada sultan. Dengan report ni la baru boleh kata Johor ni masih ada pendekar yang mahu memertabatkan institusi Raja yang selama ni dipijak2 oleh umno. 


Kalau yang buat report tu orang Umno lagi bagus sekurang-kurangnya dapat juga menebus sikit dosa umno selama ini yang telah mencemarkan nama raja-raja melayu.  apa pun tahniah kat mereka yang ada teloq ni.Yang teloqnya kadang masuk kadang keluar tua pe lagi buktikan lah kejantanan lu orang.

2 comments:

ISA July 2, 2012 at 5:21 PM  

Rakyat Johor ada 3 juta lebih orang, yang ada teloq cuma 30 orang jer...., perghhhh...

Bikin malu sama Sultan jer... hahahaha.., punyalah besar jajahan negeri ada 30 orang jer rakyat yang setia... yang lain2 tu apa macam...???

Penderhaka ke... hahaha.. lawak siottt...!!!!

Johor Born July 2, 2012 at 7:45 PM  

yang lain belum sunat lagi la bro semua kuncup, kahkahkah

My Blog List

About This Blog

Blog Archive

My Blog List

[Valid Atom 1.0]

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP