Powered by Blogger.
ISTIQOMAH

SILA EMAIL KE GUA JIKA INGIN BERKONSI PENDAPAT ATAU APA SAHAJA

BUNTATJ@GMAIL.COM

BLOGER-BLOGER YANG NAK LINK KE BLOG NI AMAT DIALU-ALUKAN DAN GUA MOHON LINKKAN BLOG INI KE BLOG TUAN2 DAN PUAN2, SILA MAKLUMKAN GUA MELALUI EMAIL ATAU DI RUANG KOMEN

Wasiat Saidina Ali...

1. Dosa yang paling besar ialah takut.
2. Bahaya yang paling besar ialah putus asa.
3. Berani yang paling besar ialah sabar.
4. Hadiah yang paling Besar ialah kesempatan.
5. Modal yang paling besar ialah "PERCAYA PADA DIRI SENDIRI"

Firman Allah:


وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا ٱسۡتَطَعۡتُم مِّن قُوَّةٍ۬

Dan sediakanlah untuk menentang mereka (musuh yang zalim) dengan apa-apa jenis kekuatan yang mampu kamu sediakan (al-Anfal: 60)


Followers

Wednesday, May 30

busuknya hati ko

 Tindakan Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat meminta derma rakyat Kelantan bagi menampung kos pembinaan projek lebuh raya Kota Bharu-Kuala Krai (KBKK) atau dikenali sebagai "lebuh raya rakyat" disifatkan sebagai sandiwara politik terhebat abad ke-21.

Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa (Perkasa), Datuk Ibrahim Ali berkata, pembinaan lebuh raya itu hanyalah propaganda dan retorik Pas menjelang Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) .

Menurutnya lagi, sekiranya Kerajaan Negeri Kelantan mengharapkan derma untuk membina lebuh raya itu, maka ia akan mengambil tempoh yang lama kerana menelan kos sebanyak RM1.8 bilion.


Dalam banyak anjing, anjing kurap ni yang palik jijik gua nak tengok meluat, laungan pun dah tak cukup oksigen masih tak sedar diri masih nak melalak, haaak tuiii! geli geleman gua dengar salakan dia.

Kalau nak jadi bodoh sangat pun kenapa jaki dengan hasrat murni orang lain, lu apa ada beb, teloq pun kuncup, menyalak boleh tahan kena gertak sikit cabut sembunyi bawah ketiak bini. Gua ingat oksigen dia selama ni dah habis rupanya ada lagi

Apa yang dia nak musuh sangat pada orang kelantan gua pun tak faham, patut bagi la sokongan, merayu kerajaan pusat bagi royalti untuk rakyat kelantan tu baru nama anak lelaki sangup keepikan fahaman politik betul2 berusaha membantu rakyat bukan mendajalkan rakyat. lu hidup pun bukan dengan duit mak bapak lu, semuanya atas ikhsan dan sedekah rakyat. hati tu jangan hitam sangat la weeeei, sedar la diri sikit yang kasi makan lu tu dari duit rakyat.
Gua ulangi sedekah rakyat even seluar kecik lu pun rakyat yang belikan la beb.


1 comments:

Anonymous,  May 30, 2012 at 4:48 PM  

Dulu nak jillllat jubur mahathir, sekarang tengah jilat jubur sapa eh? Anjing mana tu?

My Blog List

About This Blog

Blog Archive

My Blog List

[Valid Atom 1.0]

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP