Powered by Blogger.
ISTIQOMAH

SILA EMAIL KE GUA JIKA INGIN BERKONSI PENDAPAT ATAU APA SAHAJA

BUNTATJ@GMAIL.COM

BLOGER-BLOGER YANG NAK LINK KE BLOG NI AMAT DIALU-ALUKAN DAN GUA MOHON LINKKAN BLOG INI KE BLOG TUAN2 DAN PUAN2, SILA MAKLUMKAN GUA MELALUI EMAIL ATAU DI RUANG KOMEN

Wasiat Saidina Ali...

1. Dosa yang paling besar ialah takut.
2. Bahaya yang paling besar ialah putus asa.
3. Berani yang paling besar ialah sabar.
4. Hadiah yang paling Besar ialah kesempatan.
5. Modal yang paling besar ialah "PERCAYA PADA DIRI SENDIRI"

Firman Allah:


وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا ٱسۡتَطَعۡتُم مِّن قُوَّةٍ۬

Dan sediakanlah untuk menentang mereka (musuh yang zalim) dengan apa-apa jenis kekuatan yang mampu kamu sediakan (al-Anfal: 60)


Followers

Saturday, April 7

Bye! bye! sharizat

Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat, Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil yang akan menamatkan tugasnya sebagai Ahli Dewan Negara dan menteri, Ahad ini meluahkan rasa sayu untuk meninggalkan warga kementerian itu.
Beliau bagaimanapun menganggapnya seorang yang bertuah kerana pernah dan berpeluang bekerja bersama-sama dengan Ketua Setiausahanya, Datuk Dr. Noorul Ainur Mohd. Nur, para pegawai dan semua kakitangan kementerian.
"Mereka semua yang berada di kementerian amat rajin, berdedikasi dan komited. Kami bertugas sebagai sebuah keluarga dan bersama-sama mengharungi suka serta duka.


Kahkahkah lu orang sayu sebab pe eehhh, Satu lubang dah tertutup ke?

Bawah ni cerita lain pulak

  Ketua Wanita Parti Keadilan Rakyat (PKR), Zuraida Kamaruddin diingatkan supaya tidak bertindak melampaui batas dalam hal keahlian parti itu jika mahu 'rahsia besar' mengenai beliau tidak didedahkan kepada umum.
Bekas Ketua Penerangan PKR Ampang, Mohd. Isa Mohd. Saidi berkata, beliau bersedia mendedahkan perkara itu dan jika dibongkarkan nanti, Zuraida mungkin hilang kelayakan sebagai Ahli Parlimen Ampang.

perhhh ada rahsia besar beb. lantak ko la beb, dedahkan je la kalau betul Zuraida ni busuk sangat, apa barang ugut2 je beb. cakap semua orang boleh cakap jangan asik meroyan je beb. 

0 comments:

My Blog List

About This Blog

Blog Archive

My Blog List

[Valid Atom 1.0]

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP