Powered by Blogger.
ISTIQOMAH

SILA EMAIL KE GUA JIKA INGIN BERKONSI PENDAPAT ATAU APA SAHAJA

BUNTATJ@GMAIL.COM

BLOGER-BLOGER YANG NAK LINK KE BLOG NI AMAT DIALU-ALUKAN DAN GUA MOHON LINKKAN BLOG INI KE BLOG TUAN2 DAN PUAN2, SILA MAKLUMKAN GUA MELALUI EMAIL ATAU DI RUANG KOMEN

Wasiat Saidina Ali...

1. Dosa yang paling besar ialah takut.
2. Bahaya yang paling besar ialah putus asa.
3. Berani yang paling besar ialah sabar.
4. Hadiah yang paling Besar ialah kesempatan.
5. Modal yang paling besar ialah "PERCAYA PADA DIRI SENDIRI"

Firman Allah:


وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا ٱسۡتَطَعۡتُم مِّن قُوَّةٍ۬

Dan sediakanlah untuk menentang mereka (musuh yang zalim) dengan apa-apa jenis kekuatan yang mampu kamu sediakan (al-Anfal: 60)


Followers

Saturday, March 24

Celaka punya pakatan


Seorang penyokong Barisan Nasional (BN) hari ini membidas Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Mohamed Azmin Ali yang membangkitkan perkara Datuk Dr Hasan Mohamed Ali membelanjakan RM300,000 mengubah suai pejabatnya ketika menjadi Exco kerajaan negeri dua tahun lepas.
Datuk Subahan Kamal (BN-Taman Templer) mencelah ucapan Mohamed Azmin (PKR-Bukit Antarabangsa) pada persidangan Dewan Undangan Negeri (DUN) Selangor bertanyakan mengapa ia ditimbulkan sekarang, tidak semasa Hasan masih Exco Hal Ehwal Islam, Adat-adat Melayu, Infrastruktur dan Kemudahan Awam negeri.
Mohamed Azmin yang membahaskan usul menjunjung kasih titah ucapan Sultan Selangor pada perasmian sidang Dewan itu, menjawab bahawa siasatan dilakukan secara audit dalaman.

Sebelum ni gua selalu serang BN tapi bila baca artikel ni angin satu badan beb, memang haramjadah punya kutu dalam pakatan yang berpengai dua kali lima dengan BN.

Gua betul2 tak puas hati, kenapa semasa Hassan 666 dalam pakatan bukan main lu orang cover busuknya najis dia ni. Apa orang dalam pakatan ni memang suka simpan tokak yang bernanah dalam pakatan ke, Rm300ribu tu buka sikit beb. sedap2 lu belasah duit rakyat untuk bagi empok kutu yang tikam lu orang dari belakang ni,

 Apa kejadahnya ni beb. Bila orang tu dah lu tendang apahal baru sekarang lu nak songket. Apa ada banyak lagi ke kes serupa lu simpan. atau sibangsat yang dok pehabis duit rakyat ni ramai lagi yang ujud dalam pakatan.

Lu jangan ingat rakyat ni buta beb, lu kena pikir dulu BN masuk kubur kat Selangor sebab rakusnya wakil rakyat dia. Lu nak serupa ke macam diorang ke, jadi bangang, bodoh duit rakyat buat macam harta sendiri. Walauweiii pasal bedal duit rakyat la gua tak boleh bla dengan BN, Jangan sampai bloger2 macam gua mula meluat dengan lu orang. celakak punya orang

0 comments:

My Blog List

About This Blog

Blog Archive

My Blog List

[Valid Atom 1.0]

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP