Powered by Blogger.
ISTIQOMAH

SILA EMAIL KE GUA JIKA INGIN BERKONSI PENDAPAT ATAU APA SAHAJA

BUNTATJ@GMAIL.COM

BLOGER-BLOGER YANG NAK LINK KE BLOG NI AMAT DIALU-ALUKAN DAN GUA MOHON LINKKAN BLOG INI KE BLOG TUAN2 DAN PUAN2, SILA MAKLUMKAN GUA MELALUI EMAIL ATAU DI RUANG KOMEN

Wasiat Saidina Ali...

1. Dosa yang paling besar ialah takut.
2. Bahaya yang paling besar ialah putus asa.
3. Berani yang paling besar ialah sabar.
4. Hadiah yang paling Besar ialah kesempatan.
5. Modal yang paling besar ialah "PERCAYA PADA DIRI SENDIRI"

Firman Allah:


وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا ٱسۡتَطَعۡتُم مِّن قُوَّةٍ۬

Dan sediakanlah untuk menentang mereka (musuh yang zalim) dengan apa-apa jenis kekuatan yang mampu kamu sediakan (al-Anfal: 60)


Followers

Wednesday, October 19

Zul kulim pengecut


“Cuma satu sahaja yang perlu beliau lakukan sebelum kita adakan debat itu, iaitu dia perlu minta maaf dulu dengan Sultan Selangor sebab majoriti berpendapat bahawa tindakan dia mempertikai titah Sultan Selangor adalah biadap dan kurang ajar,” katanya kepada UMNO-Online di Lobi Parlimen, Isnin.

Pondan munafik berjanggut sejemput ni penakut rupanya kalau berani berdebat kenapa bagi syarat pulak, cerita senang macam ni. Aziz tegur Sultan kalau ikut undang2 tak salah pun, kemudian simunafik kata Aziz kurang ajar suruh minta maaf, Aziz kata dia tak kurang ajar pun dan ajak simunafik berdebat untuk tentukan Aziz bersalah,

Si munafik pulak yang baru dapat lesen kebal selepas menjadi penjilat najis BN kata ok gua setuju debat tapi lu kena minta maaf pada Sultan dulu. Apa punya bangang kalau Aziz minta maaf kepada sultan bermakna Aziz bersalah la. nanti si munafik ni akan melalak satu Malaya Aziz salah, Aziz salah macam budak2.

Si munafik ni berani ke tak sebenarnya, mentang2 dah dapat lesen kebal lu sebelum ni belasah kaw2 Aziz, kemudian kutuk sana sini, meroyan tak tentu pasal, macam kaki mabuk dalam BN. Bila diajak berdebat secara gantleman banyak sangat pulak bunyi nya siap bagi syarat.

Semanjak menjadi penjilat najis BN ni gua tengok simunafik ni macam dah tak betul je otaknya, melalak sana sini, mempertahankan tuannya dengan kata2 yang tak masuk akal, dan kadang2 macam budak tadika, Apa setakat menegur secara baik dikatakan biadap dan kurang ajar yang lu fitnah orang 110% projek dengan china doll tu mulia dan suci la. Kan gila namanya tu.

Pada gua la orang berani je, berani mempertahan kan apa yang dia buat tanpa bagi macam2 syarat, dan orang bacul dan pengecut je yang berani gegar orang lepas lari ketakutan bila dicabar.

2 comments:

คนชั้นต่ำ October 19, 2011 at 10:50 PM  

zul bengong ni memang itu la relitinya.....pembohong besaq....

Johor Born October 19, 2011 at 11:23 PM  

NI bukan setakat pembohong bro, da samapi makam munafik mamat ni

My Blog List

About This Blog

Blog Archive

My Blog List

[Valid Atom 1.0]

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP