Powered by Blogger.
ISTIQOMAH

SILA EMAIL KE GUA JIKA INGIN BERKONSI PENDAPAT ATAU APA SAHAJA

BUNTATJ@GMAIL.COM

BLOGER-BLOGER YANG NAK LINK KE BLOG NI AMAT DIALU-ALUKAN DAN GUA MOHON LINKKAN BLOG INI KE BLOG TUAN2 DAN PUAN2, SILA MAKLUMKAN GUA MELALUI EMAIL ATAU DI RUANG KOMEN

Wasiat Saidina Ali...

1. Dosa yang paling besar ialah takut.
2. Bahaya yang paling besar ialah putus asa.
3. Berani yang paling besar ialah sabar.
4. Hadiah yang paling Besar ialah kesempatan.
5. Modal yang paling besar ialah "PERCAYA PADA DIRI SENDIRI"

Firman Allah:


وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا ٱسۡتَطَعۡتُم مِّن قُوَّةٍ۬

Dan sediakanlah untuk menentang mereka (musuh yang zalim) dengan apa-apa jenis kekuatan yang mampu kamu sediakan (al-Anfal: 60)


Followers

Thursday, September 8

Ikan bilis nak belagak hero

Pihak berkuasa diminta membuat siasatan rapi tentang kemungkinan wujudnya rasuah dalam organisasi berita tertentu yang memberi laporan palsu berkaitan usaha pengambilalihan kuasa dan isu lompat parti Ahli Parlimen Barisan Nasional (BN).
Bekas Ketua Pemuda Angkatan Muda Keadilan (AMK) Terengganu, Fakhrul Azman Abu Bakar berkata, isu yang mengaitkan 16 September itu berkemungkinan melibatkan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim yang dikatakan mempengaruhi pengamal media agar tidak menyiarkan berita negatif tentang dirinya.

Ni apa cerita ni Fakrul ikan bilis menyebuk la pulak, nak publisiti la tu, mana la tau boleh dapat projek ke, jadi calon ke, ada lah peluang nak rembat apa2 yang boleh rembat nanti. Yang kelakarnya mamat ni tak berani la pulak namakan organisasi berita. Mamat ni kalau kat kampung gua macam becerita kat kedai kopi, atau mak cik2 yang suka cerita gossip2. serupa mengumpat la tu. lebih jelas buat fitnah.

weeiii  setahu aku media yang kaki sapu duit ni dan boleh dibeli ni media umprono, kalau pakatan punya keluar duit adalah, gua cabar la cuba buktikan mana blogger, atau media pr yang diupah. semua tanggung sendiri la weeiii.

Gua tengok la, mamat2 yang penderhaka yang tak diperlukan PR ni sekarang berlumba2 nak tonjol kan diri, masing2 mengharapkan agar pemimpin umno boleh nampak mereka, kalau di media umprono, berkokok sakan mentang2 la kebal, cakap apa sekali pun tak jadi masalah. Masa dalam PR dulu kecut sebab cakap sikit je kena spin silap2 duk dalam rumah tak beasap.

0 comments:

My Blog List

About This Blog

Blog Archive

My Blog List

[Valid Atom 1.0]

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP