Powered by Blogger.
ISTIQOMAH

SILA EMAIL KE GUA JIKA INGIN BERKONSI PENDAPAT ATAU APA SAHAJA

BUNTATJ@GMAIL.COM

BLOGER-BLOGER YANG NAK LINK KE BLOG NI AMAT DIALU-ALUKAN DAN GUA MOHON LINKKAN BLOG INI KE BLOG TUAN2 DAN PUAN2, SILA MAKLUMKAN GUA MELALUI EMAIL ATAU DI RUANG KOMEN

Wasiat Saidina Ali...

1. Dosa yang paling besar ialah takut.
2. Bahaya yang paling besar ialah putus asa.
3. Berani yang paling besar ialah sabar.
4. Hadiah yang paling Besar ialah kesempatan.
5. Modal yang paling besar ialah "PERCAYA PADA DIRI SENDIRI"

Firman Allah:


وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا ٱسۡتَطَعۡتُم مِّن قُوَّةٍ۬

Dan sediakanlah untuk menentang mereka (musuh yang zalim) dengan apa-apa jenis kekuatan yang mampu kamu sediakan (al-Anfal: 60)


Followers

Wednesday, September 7

Bomoh penjilat besuara

Mohamad Sabu perlu menyuluh dan mencermin diri terlebih dahulu apakah beliau layak untuk berdebat dengan Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin dalam isu tragedi Bukit Kepong. Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa), Mohd. Zahid Md. Arip berkata, ‘penjilat’ komunis seperti Mohamad atau Mat Sabu tidak layak untuk berdebat mahu pun berada sepentas dengan Muhyiddin.
“Mat Sabu ini siapa? Apa taraf dia nak berdebat dengan Muhyiddin. Orang yang sanggup menjadi pecacai kepada komunis dan menghina perjuangan bangsa sendiri tidak layak untuk diangkat dan diberi penghormatan.
“Mat Sabu hanya layak untuk berdebat dengan pemimpin-pemimpin DAP kerana ideologi mereka serupa iaitu sama-sama mengagungkan perjuangan komunis,” katanya dalam satu kenyataan di sini hari ini.
Beliau mengulas tindakan Mat Sabu mencabar Muhyiddin untuk berdebat dengannya selepas Timbalan Presiden Pas itu menolak kesediaan Ketua Pergerakan Pemuda UMNO, Khairy Jamaluddin bagi menggalas peranan tersebut.
Semalam, Khairy menggelar Mat Sabu sebagai pemimpin yang bacul dan penakut kerana tidak berani berdebat dengannya, meskipun jemputan mengenai perkara itu dihantar sendiri oleh Kerajaan Pas Kelantan.

Hari ni gua baru tahu rupanya bomoh mimpi dari Melaka ni rupanya ahli majlis tertinggi perkosa. Beria-ia benar bomoh ni mempertahankan  TPM, lawak gila alasan yang diberikan, bomoh penjilat najis umprono ni apa kelayakan dia nak mengulas cabaran debat Mat Sabu dengan Tpm. Kalau la mat sabu tak layak duk sepentas dengan Tpm, bomoh ni layaknya apa jadi penjilat tapak kaki Tpm kot.Weeeeeeeeiiii bomoh lu sedar tak Mat Sabu tu timbalan Presiden Pas, lu pulak siapa ahli majlis tertinggi umno pun tidak, lu kalau dalam filem cuma pak pacak yang asik2 jalan mundar mandir belakang hero je, jadi jangan bercita2 besar la nak hina orang kalau sendiri pun tak ada apa2.

Lepas tu cakap Mat Sabu cuma layak berdebat dengan pemimpin Dap la pulak, deh macha apa ke jadahnya Dap boleh masuk dalam ini gambar. Bila pulak Mat sabu agong2kan komunis, meh sini baca ni disini
Ada ke Mat sabu cakap sokong komunis, da hilang akal ke bomoh ni.

Si kitol pulak kata Mat sabu bacul sebab takut berdebat dengan dia, ok la kalau lu rasa mat sabu bacul itu lu punya hal, jadi kalau macam tu Muhyiddin pun bacul dan pengecut la..Lu pun bacul dan pengecut sebab tak berani berdebat dengan suhaizan. Semua pemimpin umprono bacul dan pengecut kecuali sabri cik sebab takut berdebat dengan Anwar.



0 comments:

My Blog List

About This Blog

Blog Archive

My Blog List

[Valid Atom 1.0]

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP