Powered by Blogger.
ISTIQOMAH

SILA EMAIL KE GUA JIKA INGIN BERKONSI PENDAPAT ATAU APA SAHAJA

BUNTATJ@GMAIL.COM

BLOGER-BLOGER YANG NAK LINK KE BLOG NI AMAT DIALU-ALUKAN DAN GUA MOHON LINKKAN BLOG INI KE BLOG TUAN2 DAN PUAN2, SILA MAKLUMKAN GUA MELALUI EMAIL ATAU DI RUANG KOMEN

Wasiat Saidina Ali...

1. Dosa yang paling besar ialah takut.
2. Bahaya yang paling besar ialah putus asa.
3. Berani yang paling besar ialah sabar.
4. Hadiah yang paling Besar ialah kesempatan.
5. Modal yang paling besar ialah "PERCAYA PADA DIRI SENDIRI"

Firman Allah:


وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا ٱسۡتَطَعۡتُم مِّن قُوَّةٍ۬

Dan sediakanlah untuk menentang mereka (musuh yang zalim) dengan apa-apa jenis kekuatan yang mampu kamu sediakan (al-Anfal: 60)


Followers

Thursday, August 11

umno ni specis apa ye jin ke syaitan

Beberapa hari sudah



Abdul Ghani memasuki perkarangan Pejabat Kerajaan Negeri Pulau Pinang untuk memberi pakaian dalam corak harimau buat Ketua Menteri, Lim Guan Eng serta ADUN Komtar, Ng Wei Aik kerana kecewa dengan kerajaan negeri yang didakwa menganiaya peniaga.

Hari ini




Sejumlah 20 orang mewakili dua pertubuhan bukan kerajaan menunjuk perasaan secara aman di hadapan pagar Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah di sini, Rabu. Tindakan itu bertujuan menyokong pihak Jabatan Agama Islam Selangor yang menyerbu Gereja Methodist Damansara Utama Petaling Jaya selepas mendapat maklumat orang Islam menghadiri majlis di situ. -foto BERNAMA


Gua ingat la umno ni memang sah suka benda2 kotor dan lucah, benda benda yang biasanya dalam bilik air tu la yang dia orang suka, mari kita lihat artikal ni:

TEMPAT TINGGAL JIN

Makhluk jin lebih mengutamakan untuk tinggal di tempat-tempat yang sunyi dan sepi dari manusia seperti di padang pasir. Ada yang tinggal di tempat-tempat kotor seperti di tempat pembuangan sampah kerana mereka memakan makanan lebihan manusia.

Ada juga mereka yang tinggal bersama manusia iaitu di dalam rumah. Abu Bakar bin Ubaid meriwayatkan: “Pada setiap rumah kaum muslimin ada jin Islam yang tinggal di atapnya, setiap kali makanan diletakkan, maka mereka turun dan makan bersama penghuni rumah.”

Jin juga menjadikan tandas sebagai tempat tinggalnya. Rasullullah s.a.w. telah bersabda: “Sesungguhnya pada tiap-tiap tempat pembuangan kotoran ada didatangi jin, kerana itu bila salah seorang kamu datang ke tandas maka hendaklah ia mengucapkan doa: ” Ya Allah, sesungguhnya aku berlindung kepadamu dari jin lelaki dan perempuan” (HR. Abu Dawud)

Jin juga sangat suka tinggal di lubang-lubang. Oleh kerana itu dalam sebuah hadis dijelaskan yang maksudnya: “Janganlah kamu kencing dilubang.” (HR. An-Nas’i)

Gua rasa la siapa yng suka sangat hadiahkan org dengan tandas, coli atau seluar kecik ni jenis sama dengan mahluk jin atau dikenali syaitan. Lepas ni gua rasa la saptik tank tak pun lori indah water pulak dia org bagi hadiah mungkin kat Ustaz Azizan pulak kot.

0 comments:

My Blog List

About This Blog

Blog Archive

My Blog List

[Valid Atom 1.0]

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP